(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZYAŞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZYAŞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine doluyum senle yaşamaya .................................... YAŞAMIN DANLASINDAN YAŞAMA ANKA KUŞUYDU ŞAİR KÜLLERİNDEN DOGARKEN BAŞARILAR ŞİİR VE YAŞAM DOSTU SEVGİLER HANENE
yine doluyum senle yaşamaya ********************** elbette ama bir fark olmalı değil mi zaman.....? o yerinde durmazken ve bizi törpülerken ne sakalyabileceğiz sevdiklerimize? ama şiir çok güzeldi... bana borçlandınız sevgili gönül dostu... yazdım bu akşam hesabı hanenize)))))) seviler ve saygılar yüreği dost olan kardeşim...
göz yaşımda saklısın ağlayamam ben düşeceksin diye korkarım kirpiklerimden damarımda kan olup dolaşıyorken...... .......
bu şah eserin şiirleştirilmiş mükemmel hali desem abartmış olmam sadelikle çok dokunaklı bir şiirn yaratılabileceğine bir örnektir bu şiir alkışlıyorum saygılarımla efendim
Evet , şu an bu parçayı youtube'dan dinliyorum , ben de önce sizin yazdığınızı sanmıştım :)))) ama çok güzel bir şarkıymış , neyse ben dinlemeye devam edeyim :))
Güldane hanim, böyle kisaca büyük duygular anlatan siirleri seviyorum, Düsündüren derin bir anlami vardi. Kutluyorum güzel yüreginizi. Aglamayin gözlerinizde kalsin...
Çok güzel dizeler.