(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Köz gibi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Köz gibi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olmasın kötü bir kelam İyilik yazsın her kalem Dost dosta versin bin selam Muhabbet yazsın kalemler ---------------------------------- Hoca Ahmet Yesevi’den Mevlana,Yunus Emreden Hacı Bektaş’ı Veliden Itri’den yazsın kalemler --------------------------------
___Sayfaya düşen bu güzel şiiri ___Ve bu güzel şiiri yazan Usta ve dost Şairi ___Canı gönülden tebrik ediyorum.
_____Kaleminiz susmasın ÜSTADIM _____Duygularınız daim _____Sözleriniz hakikat olur İNŞALLAH _____Başarılarınızın devamını dilerim
Sitemler dile gelmiş... seven ama ayrılık acısıyla köze dönmüş bir yürekten. Hep mutlu sonlar olsa diyor insan ama kim bilir aşk belki aşk olmazdı o zaman. Aşkı aşk yapan sevgili uğruna çekilen acılar olsa gerek.
Emeklerinize sağlık üstadım. Yüreğinize gam düşmesin. Selam ve saygımla
Gönül Dostu; Haz alarak okuduğum şiirde muhteşem bir kurgu mevcut... İlk emir OKU ile başlar… ......................................... Saygı ve selamlar..
Gizli gizli gözlerden uzak ama utangaç buluşmaların olmadığı bir çınarın gölgesinde çay içilmediği simit yenmediği bir sevgi sevgi olamaz.Akşam barda iki kadeh içerken işmar süzen ya da rahatça yanına gelebilen bir partnerle iki saat sonra yatakta biten bir ilişkiden hayata dair ne beklenilebilir ki!Sanalda tanıştığı kim olduğunu bilmediğiniz bir adam ya da kadınla birbirinizi tanımadan özgürlük adı altında yaşadığınınız bir beraberlik kaç sabahı görür ki! Sıkılınca çeketini alıp gidiyorsa hayat?Baba olmayı anne olmayı sahi nasıl hayal edebilir ki böylesi biri!Elele tutuşmanın o tatlı heyecanı avuçlar da terle memişse yanaklarında gonca güller açamamışsa gurubun bir şarkıya tutulup hep aynı nakaratı haykır mamışsa deli deli sabaha kim öle kim kala?Yaşanılacak ne varsa hayal edilen sevgilinin sözlerinde dağlanan menevişlerinden rüyalarına ekilen eğer hayat edebini yitirmişse saygısızca onursuzca oluverdiyse herşey ve dudaklarınızda yarım bir buse sızla mı yorsa siz herşeye geç kaldınız yarını dünde harcayarak!Demem o ki hocam giden gitsin!...Muhteşem bir eser biraz toplumsal olarak bakmak ve böyle de ele almak istedim..çünkü sizin çalışmalarınızın derinliği çok yüce....
Herşeye hasetle bakan bir sevgiliye az bile yazılmış bu sitemnâme. Zevkle okudum, bana göre biraz noktalamalarla da desteklenseydi, şiirin özü musikisini de arttırırdı. Tebriklerimle gözlerinizden öpüyorum...(Aksakal)
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
SELAM VE SAYGILARIMLA