Yol alırken ömürde nefes nefes Yaralarımızı sarmak isteyenler Gaflet uykusuna tutarken bizi Çıkmazken sırtımızdan Hançeri Birde bizi birbirimize düşman ederken İşte o zaman Kara günler çöker dağımıza obamıza Gardaş yolun sonu görünmez olur bize...
Başa taç eylersek Biz demekten aciz insanları Hele bir de Cübbeyi her sırtına giyen kendini alim sanırsa Deliyi kendine mihmandar seçiyorsa Vay ki vay halimize İşte o zaman Yolun sonunu göstermezler gardaş bize…
Bir kaç aklı uçuk Neşedir sürülmüşçesine Kimi ingilizden kimi amerikadan Kimi de yunandan medet umuyorsa İftiralarla adalet kurulmaya çalışılıyorsa Hele birde Beyin özürlüler virüs gibi türemeye başlayıp Bu vatanı kurtaranlara sövmeye başlamışsa Ardan uzak riyada sınır tanımıyorsa İşte o zaman Yolun sonu görünmez olur gardaş bize ...
Adına bakıp aldanılırsa Kelamları yürekten geliyor sanılırsa İmanı yüreğinde beslemeyip Şıhtan şeyhten cemaatten medet umuluyorsa Cennet vatanda Sen ben diyerek ayrıştırılıyorsak Birilerine mubah birilerine günah oluyorsa Yolun sonu görünmez olur gardaş bize...
Uyan gardaş uyan gaflet uykusundan Atanın ilkelerinden uzaklaşmadan Ne mutlu Türküm demekten korkmadan Cumhuriyete sarılıp Birlik olup dirliğimizi sağlam tutma zamanı Yoksa yolun sonu görünmez olur gardaş bize...
Toprak bizim Yurt bizim Kulağımıza okunan ezan bizim Dalgalanan al bayrak Cumhuriyet bizim Bizi biz yapan bu değerleri unutursak İşte o zaman Yolun sonu görünmez olur gardaş bize...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GARDAŞ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GARDAŞ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...Tebrikler ve saygılarımla.