Belki bir an gelir Duygularım karışır İçimden sesler yükselir Dünya bana dar gelir.
Ruhum apayrı olabilir Kötüysem de iyi gözükebilir Canım yansa da gülebilirim Küs kalsam da sevebilirim
Artık dönüşü yok Bak bana geride değilim Bırak kanatlarım kırıldı Git ona her şey onda.
Titriyorum Ah ben ağlıyorum Çok üşüyorum Kırıldım kendime gelemiyorum.
Bittim biteli Gittin gideli Sevdim seveli Öldüm ben bilir.
Bir şeyler var Gökyüzünde huzur Her şeyler yalan Mezarda bitiyor hayat.
Ben artık umutlanabilir miyim Hiç içmemiş gibi olabilir miyim Aşkı hiç bilmezmiş gibi Yada daha önce yaşamamamışçasına.
Elveda umutlarım Bıraktılar ben kaldım Gülerek git hayatım Tamamen unutmuş öl.
28.04.2018
MUZAFFER KIR (MuzafferKIR)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİR SEVEN DOST; MANA YÜKLÜ BİR HEDİYE... Beğendim... Şiir sevdik, şiir yazdık, şiir okuduk... ...................................... Saygı ve selamla..
MANA YÜKLÜ BİR HEDİYE...
Beğendim...
Şiir sevdik, şiir yazdık, şiir okuduk...
...................................... Saygı ve selamla..