Yine yeşillendi gönlüm neyleyem... Can bu, sözde dinlemez söyleyem... Esirin oldum, neyden anlarsın! Göğsümü kessem... Aşkı, hapsinden beraat ettirem! seni ben ne etsem... Karda yüreğimi yıkasam! tabipten bypass istesem... Verirmisin bu aşkı? O’nun ellerinde hançerlesem...
Yine nemlendi gözlerim, Rabbim affet!.. Haddizatında cennetini istesem, Cemalinle şereflensem… Yine hasret çeken gönlüm hicran!, ilaçtan artık içmem… Yanarsa yansın tüm iman tahtam, yangınını körüklesem! Yine alevlendi! Kalpten akan nur damlası... Tırnaklarıma kadar dokunur hissetsem!.. İzleri gönül hizamdan... yerlere kadar aç bak istersen..
Aşka iltica:
Yinelerin ihtimalinden korkar oldum... Artık intikal zamanı geldi rükuya ersem… Son oturuşta ettehiyyatü da dua etsem… Hûşû ile ibadetlere niyetlensem Haydi dostlar sizede hürmet etsem.. Beni Rabbim affet, imanla şereflensem!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uyanma Vakti... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uyanma Vakti... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Uyanılsın ve bereket saçılsın... Hayırlı sabahlar denilsin... Şiir güzelliğin aynasıdır… ....................................... Selam ve saygılar..
Yinelerin ihtimalinden korkar oldum... Artık intikal zamanı geldi rükuya ersem… Son oturuşta ettehiyyatü da dua etsem… Hûşû ile ibadetlere niyetlensem Haydi dostlar sizede hürmet etsem.. Beni Rabbim affet, imanla şereflensem!..
İlahi şiirinizi kutluyorum şair arkadaşım. Yürek sesiniz hiç susmasın. Sağlıcakla kalınız...
Uyanılsın ve bereket saçılsın...
Hayırlı sabahlar denilsin...
Şiir güzelliğin aynasıdır…
....................................... Selam ve saygılar..