Yamandır oraların sağanak yağışları Dere tepe sel olur dağlar inim inim inler birbiri ardına Bir otel vardı bilirim Fethiye’de Montana Yirmi yıl oldu Konakladım orada O geceyarısı Başladı bir sağanak Ardından dağıldı bulutlar Palmiye dallarında ıpıslak Parlayan ay ışığıydı Bir de ateşböcekleri Ve o gece gönlüm Zümrüt gözlü Bir güzelin aşığıydı; Gelmez geçen günler geri Kimse yaşamadı belki Benim kadar çılgın O dağlarda depdebeli...
Şaban AKTAŞ 09.12.2018 - 18.48
KIŞ UYKUSU
İyi uyumuşum, dinlenmiş bedenim Şiirle uyandım, ayağa kalktım Tıraşımı oldum Banyoda sıcak suyun altında Keselendim bir güzel Yerli yersiz ağırlık yapan Düşüncelerimi yıkadım Bol sabunlu, köpüklü Arındım tümüyle kirimden, Huzurluyum, mutluyum çok şükür Düne göre yok denecek kadar az Kayboldu midemdeki ağrı İnsan iyileşmeyi önce kendi istemeli Tepeden tırnağa kendini Güzel düşler ile beslemeli Bakın bugün sütlü kahve gibiyim Kahve deyin kahve, dip deyin dibiyim Keyfim yerinde, dokunmayın Güzelliklerinizi sakın ola sakınmayın!
Şaban AKTAŞ 08.12.2018 - 13.39
Şaban Aktaş 8 saat ·
BİR KAÇ DAMLA YAŞA GÖMDÜM KADERİ
Bir kaç damla yaşa gömdüm kaderi Gömüldüğüm yerde bir kördüğüm var Parayla pul mudur aşkın ederi Maldan mülkten başka gördüğün mü var?!
İsyan etmiyeyim de kimler etsin Tak dedi bu cana yettiyse yetsin Aklını yitiren hekime gitsin Hakikat nedir hiç sorduğun mu var?
Ben sana kendimi nasıl anlatsam Yalanı alıp da dolan mı satsam Beynine bir yeni beyin mi taksam Kafanı bilgiyle yorduğun mu var?!
Geçmekse marifet hemen ön safa Bilsen de konuşsan gelsen insafa Karnım dünden doygun evinsiz lâfa Tek başına beni sorduğun mu var?!
Şaban Aktaş 09.12.2018 - 12.50
Şaban Aktaş 9 Aralık 2016 · O -2
Düşler zorluyor hayatı Bir "büyük patlama" daha olacak Savrulacağız toz duman...
Nasıl kurulduysa bütünüyle kainat Her yıldız bir yer Görünmez bir dal bulduysa Işık saçan meyve olduysa Dallarında Tuğba Ağacı’nın Öylece kurulacak yepyeni bir dünya!..
Her şey işte düş kadar soyut Evren kadar somut; Aslın O’dur, O’ndandır her umut O’dur seni var eden Gerisi fasafiso Haramzade aslını inkâr eden!..
Söyle; baki/yim (?) Hayatı dölleyen kim Herkesi öldürüp de O ölmeyen kim?!
O, o işte Gerçekte hayâlde Ve düşte Sen O’ndan uçan bir parça Yüreğin Tuğba dalında bir serçe...
O var ise ki var Varlığı güneş gibi aşikâr Sen de varsın, Yok diye bir şey yok yeryüzünde Tanrı’dan ebediyete armağansın Suyla çağlayan, O’na b/el bağlayansın!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BELİ HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BELİ HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.