(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUHTACIM AŞKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUHTACIM AŞKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşlerim, kainattaki ilk bakışımızdan ölümümüze kadar aşkı yaşıyoruz. Şiirimin ilk mısraı ile son mısraı arası heyecanın , aşkın tarifi kısaca. Teşekkürlerimle birlikte saygılar. Cengiz...
a. Bakışta naz (ilk mısra) z. Ölüyorum aşka (son mısra)
SEVGİLİ CENGİZ BU ŞİİRİNDE VE AYRICA DOĞANIN EN BÜYÜK KANIKŞAYIŞI OLAN AŞK ÜZERİNDE DURMAN,HERŞEYİ AŞKA BAĞLAMAK BENCE EN BÜYÜK KANIKSAYIŞLARDAN OLMALI.BU ŞİİRİNLE AŞİKAR Kİ İNSANOĞLU AŞKA VE AŞIK OLMAYA MEİLLİDİR.SENİNDE BU YOLDA AŞKA DOĞRU İLERLEMEN EN BÜYÜK BİR OLUMLU YAKLAYIŞTIR.ONUN İÇİN SENİ AŞK YOLUNDA HİÇ AYRILMAMAN İÇİN DESTEKLİYORUM.GÖSTERDİĞİN EMEĞE VE YÜREĞİNE SAĞLIK DİYEREK SAYGILARIMI SUNARIM...
Zararı çok
Buluyorum aşka
Görünce kız
Çıkıyor hız
Geliyorum aşka
Gidiyorum
Geliyorum
Ölüyorum aşka
evet bu dizelerindeki her şey aşkta var Sevgili Cengiz fazlası da var da burada sayfalar yetmez kutluyorum...