Ben yürümeyi seviyorum Eşim adım bile atamaz dağlara, Ben şiir yazarım elde kalem Alır beni bir dert, bin keder, Onun umrunda değil alem Habire televizyon seyreder Keyfi yerindedir hep, Ben zayıf olduğum için Kilo almak istiyorum O ise vermek için uğraşta, Benim üşür buz gibi tenim Onu ateşler basar, terler, Doğuştan tansiyonum düşük Onunki yüksek; iner, çıkar, Benim boyum Bir Yetmiş Altı O benden Yirmi Bir santim kısa, Ben şekere hastayım O ise şeker hastası, Benim kıbleye döndüğüm ender O beş vakit namaz kılar Ramazan boyunca oruç tutar Akşamları Teraviye gider, Biz var ya ikimiz Gece ile gündüz gibiyiz Ele güne bakışla çok çok iyiyiz Tezatlar bir arada tutuyor bizi Sakın nazar değdirmeyiniz Kimse kıskanmasın sevgimizi!..
.. Şimdi sizler yazın biz okuyalım Okudukça mutluluk dokuyalım!
Şaban Aktaş & Mürüvet Atalay Aktaş 06.12.2018
AŞKIN BEDELİ
Ne kadar pişmanım gelmedim sana Sen gittin gideli mecnun bu deli Gülmedi talihim o günden yana Yanıp kül olmakmış aşkın bedeli
Beyhude yüreğim ahedip inler Seviyorum desem beni kim dinler Vız gelir ellere sözle yeminler Sararıp solmakmış aşkın bedeli
Yürürken o akşam senle yanyana "Odamı dağıttım!" demiştin bana Keşke gelseymişim o an odana Muradın almakmış aşkın bedeli
Sevdim canevimden hayır denir mi Aşka karşı durmak acep onur mu Bile bile yürek oda konur mu San güneş olmakmış aşkın bedeli
Beynim yüreğim bir ateşten toptum Sen benim dünyamdın güneşten koptum Gül yüzüne baktım ay’dan gül koktum Ayda gül olmakmış aşkın bedeli
Kulağının küpesini değil, Yumuşacık memesini Buğul buğul sımsıcak Dudağının nemini İçten gelen sesini Bir de gül kokan Nefesini sevdim Anla önemini, İçini süsle beyninin Dışını değil; Düşün değerini bil Yenilmez içilmez Koklanmaz ise gül gibi Niye boşuboşuna meyil?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZITLARIN BİRLİĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZITLARIN BİRLİĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.