Susarsam iki olsun, bunca haksızlığa Şimdi ki faturalar, katlanarak geliyor Garip garip kesintilere, yok açıklama Kaçak kullana kimse bir şey demiyor.
Dagıtım-güvence bedeli bize kesilmiş Kaçak kullanana,ses yok yol verilmiş Bazı yerlerde, saat evlere girmezmiş Onların kaçağını devlet bizlere kesiyor.
Şimdi seçim geldi atıp tutmak zamanı Her seçimde partilere mangır kaymağı Bize düşüyor mecbur basmak parmağı Cep delik, cepken delik, rüzgar geçiyor.
Her şey vergi olmuş suriyeli geçinsin Vatanı biz koruyalım yabancılar yesin Bizler vaatleri yutarız, nasılsa kerizsin Kazıklar su yüzüne çıktı, altımızı deliyor.
Hava alanları tüneller şahane gerçekten Ülkemiz kalkınır, gururluyum görmekten Esnaf kan ağlıyor, borca daldık vergiden Asağıdan yukarıya, seslerimiz gitmiyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
2-olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
2-olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilge Kişi; Çok güzel ve duygusal bir şiir okudum, yüreğinize sağlık… Şiir yeni bir yaşamdır… ...........................................Selam ve saygılarla..
Bir şiir yazalım ki , aşkı mukaddes yapsın Bir şiir yazalım ki,aşkı aşkla anlatsın Bir şiir yazalım ki , kalpten kalbe yol açsın Bir şiirle tüm gönüller , huzurla abat olsun ----------------------------------------------------
Tebrik ediyorum ÜSTADIM Duygu dolu güzel bir eser
Kaleminiz susmasın Her daim sevgiyi,muhabbeti Ve dahi hakikati yazsın Başarılar diliyorum
Çok güzel ve duygusal bir şiir okudum, yüreğinize sağlık…
Şiir yeni bir yaşamdır…
...........................................Selam ve saygılarla..