iki gündür kuşlar sürü halinde göç ediyorlar iç dünyalarını bilemeyiz tabi kırgınlıkları açlıkları özlemleri bekledikleri hatta kaçtıkları belki de bekleyenleri var kim bilir
özgür zannediyoruz ya hani ne büyük yanılgı bi’ sapanlık canları var...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sürü psikolojisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sürü psikolojisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sürü psikolojisi mi, yoksa yaratılış ruhumu? Tartışmaya kapı ayarlayalım. Toprağın taşın ağacın suyun ruhu var diyor bilim. Ahaç, taş, toprak, ruh taşıyorsa; kuşların ruhu uçar. Bir atımlık saplanı kullanan kendini insan zanneden ruhsuzlar. Onun için kan gölü 7 kıta! Özgür olsa eşerefi mahluk olan insan. Korkusuz uçardı kuşlar. Selam ve saygılarımla.
Söz vardır duyanlar irkilir kaçar Söz vardır kalplere daim nur saçar Söz vardır hakikat kapısın açar Hakka davet eder kulları bir söz -------------------------------- Sayfaya düşen bu güzel şiiri Ve bu güzel şiiri yazan usta şairi Taebrik ediyorum.
Kıymetli ÜSTADIM Kaleminiz susmasın Her daim hakikati yazsın
Evet. yürekten katılıyorum Türker beye. Sayfalar dolusu yazılanları okumaktansa bu şiiri okumalı insan... yahu Sultan çok özel birisin sen. Selam ve sevgiyle.
Tartışmaya kapı ayarlayalım.
Toprağın taşın ağacın suyun ruhu var diyor bilim.
Ahaç, taş, toprak, ruh taşıyorsa; kuşların ruhu uçar.
Bir atımlık saplanı kullanan kendini insan zanneden ruhsuzlar.
Onun için kan gölü 7 kıta!
Özgür olsa eşerefi mahluk olan insan. Korkusuz uçardı kuşlar.
Selam ve saygılarımla.