اسلام توژ فکرا می بشو روژ زکرا می هر دایم تو شكرا می تو ژی نبی امی چابکین İslam sen bizim fikrimizsin Gece gündüz zikrimizsin Daima sen şükrümüzsün Sen de olmazsan biz ne yaparız
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İslam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İslam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İslam dini son ve hak din ama,islamı benimsedim,ben müslümanım diyen milletimiz islama ne aykırı ise onu kendine rol model yaparak islamı bu günkü durumuna getirmiştir.Hak olmayan dini sahiplenenler nasıl olurda hak dinin mensuplarına hükmederler hiç düşündükmü.? Biz,hırsızlığı,yolsuzluğu,başkalarına zulmü,içkiyi,kumarı,faizi,zinayı ve liyakatsizliği kendimize yaşam biçimi olarak enjekte ederek adaletten ayrılıp bu günkü duruma getirerek.Yani,Yüce Rab'bimizin gazabına mazhar olduk ve kafirler bize hükmeder oldu.Allah,zalimlere ceza vermek istediği zaman zalim kullarını onların üzerine musallat ederek intikamını alır.! Değerli üstadım ne güzel yazmışın,gönlüne sağlık. Bir mısrada şöyle," Sen de olmazsan biz ne yaparız" demişsiniz;biz zaten onsuz yaşıyoruz,onsuz olmasaydık israil kudüsü başkent yapabilirmiydi.? Bir twitle ekonomin altüst olurmuydu? Faize her fırsatta karşı olduğunu belirtenler kafir devletlere ülkeyi beş yüz milyar dolar borçlandırırmıydı? İşte halimiz bu üstadım.Yüreğine sağlık,selam,sevgi ve saygılarımla.
Evet üstadım,aynen buyurduğunuz gibi...Bu ülke tarikatlar ülkesi haline gelmiş ve bundan nemalannan birileri var ama dönüp zararı kendisine verdiği zamanda o tarikata savaş açıyorlar.Fetö belası belada diğerleri değilmi.? Şimdide devlet makamlarını onlar dolduruyor.Dert büyük üstadım.Allah yar ve yardımcımız olsun.Selam saygılar..
Yaralarimiza cok isabetli parmak basmissin, Kutlarim Yaraya parmak basmak önemli oldugu kadar tedavide o derece önemlidir. Aslinda isaret etmissiniz fakat bizler isaret dilinden anlayacak durumda degiliz ki,,,Alemlerin rabbinin acik hükümlerini rafa kaldirip yerine küfrün kafirin kanun ve sistemini yerlestirenleri bas taci etmis bir millet, Carenin kurtulusun, O partide bu partide , O ekolda bu izimde, Sapik fetoda bile kurtulus arayan bekleyen, Mekke müsrikleri gibi Allah`la beraber tanrilar edinmis bir Ümmet.Ne bilecek Kurtulusun Allah`in nizaminda oldugunu...Islam`in Devlete ve hayatin tumune hukm etmesi gerektigini....Peygamberimizin(sav) deyimiyle..SELLERIN ÖNÜNDEKI CER CÖPLer GIBI...olmusuz
TÜRKÜZ VE DİNİMİZ İSLAM...
ELHAMDULİLLAH...
Şiir yüce bir duygu...
....................................Saygı ve selamlar.