(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen hislerimizin ne olduğunu bilemeyiz adını koyamayız, zaman gerekir adını koymak için... bu hisslerle yaşamak bu şiirle ölmek istiyorum gurbet ellerde bana amedi yaşattığın için sana gönülden teşekkürler KALBİM SENİNLE...
buram buram diyarbakır kokuyor....çok beğenerek okudum..... I. Sus kimseler duymasın seni sevdiğimi... Ela gözlerinde bulmuşam kendimi... Lisan olmuşsan ağzıma dolamışam seni......tebrik ediyorum....tek kelimeyle süperdi....
Söz tükenir, gözler konuşur... Ecel kıskanır, ölüm sus olur... Leyla uykudan uyanır, Mecnun’a kavuşur... Can susar, sevdalılar buluşur... Aşk kaf dağında alev olur tutuşur... Ne özlemler kalır, ne gözyaşı sılada sevdalar kucaklaşır...
Sus kimseler duymasın seni sevdiğimi... Ela gözlerinde bulmuşam kendimi... Lisan olmuşsan ağzıma dolamışam seni... Can/ımı koymuşam azrail ne ister ki... Aynalara yazmışam seni sevdiğimi... Ne geceler sabat atmişem, belki görürsen beni...
=================0 SUS KİMSELER DUYMASIN BİTEREM ÖLÜREM KURBAN SUS KİMSELER DUYMASIN CAN YANARAM GİDEREM KURBAN...!
NE KADAR GÜZEL NE KADAR İÇTEN NE KADAR AŞİNA OLDUĞUM BİR LUGAT ALKIŞLIYORUM YÜREĞİNİ KEKEMIN
Sus kimseler duymasın seni sevdiğimi... Ela gözlerinde bulmuşam kendimi... Lisan olmuşsan ağzıma dolamışam seni... Can/ımı koymuşam azrail ne ister ki... Aynalara yazmışam seni sevdiğimi... Ne geceler sabat atmişem, belki görürsen beni... II.
Söz tükenir, gözler konuşur... Ecel kıskanır, ölüm sus olur... Leyla uykudan uyanır, Mecnun’a kavuşur... Can susar, sevdalılar buluşur... Aşk kaf dağında alev olur tutuşur... Ne özlemler kalır, ne gözyaşı sılada sevdalar kucaklaşır...
III.
Sorma ne haldeyim... Emsalsiz kederlerdeyim... Loş ışıkta seni düşünmekteyim... Cümleler insafsız, sevgim terifsiz... Abd olmuşum, geceler pranga... Ne olur bir söz söyle, bedevi yüreğim kalmasın susuz...
Tebrikler, sevginizi sayfanıza nakş etmişsiniz, özlem ve sitem var, kaleminiz daim olsun..
dondum kaldım bu söyleme, tümüyle harika bir şiir okudum yine, yüreğine sağlık...