ne kadar insan ne kadar pazarlara düşen fahişeler ne kadar eder zevk dolu bir ses ne eder bir yanar dağ buzullar arasında soğutmak vicdanı ne kadar bir aristokratın ettiği mermer kaç köşe var dünyada saklanacak kaç ağaç ölmesi gereken ne kadar aç bir bardak su bir insanın değeri bir kuyu ne kadar altın ve elmaslar arasında bana küçük kara çocukların koca gözlerinin nereye gittiğini tarif edin oraya gitmek için... bu çöplükler arasından ayrılmak için ne vermem gerekir intihar ne kadar taş yapıdan bir kuyu ve çamurlu su adaletsizlik ne kadar ucuz herkeste var hangi fikir keser bileklerimi intihar süsü verip varlığımın nihayetine ölümsüzlük ne kadar ölümüne ölümsüzlük susmak ne kadar susarak çığlık atmak göğsümü yararcasına göğe doğru süper nova gibi olmak ne kadar gelmek ne kadardı gitmek ne kadar varlığımın değerini yokluğumla ödemek ne kadar isyan ne kadar pişmanlık ne kadar zulüm ne kadar ölüm ne kadar merhamet ya merhamet yorulmamak ne kadar hepsini alıyorum insan ne kadar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
karunu da... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
karunu da... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.