(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Türkçe diyecen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Türkçe diyecen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o yes diyecen okey diyecen may gat diyecen şit diyecen kaybolup gidecen.
Sanırım sonumuz böyle olacak...Türkçe bu kelimeler yüzünden kaybolup gidecek...Sahi içinizde bu kelimelerin ne anlama geldiğini bilen var mı ? Yani yarı Türkçe yarı ecnebice yazılan bu kelimelerle oluşan cümlelerden anlamlı bir cümle çıkarabilen var mı ?
Güzel bir konuya el atılmış..Kalemin daim olur inşallah...
evet yaa!farklı dillerden kelimeleri söylüyorlar ya ben acaip gıcık oluyorum.birde teşekkür etmek yerine "mersi" diyorlar ve bu kibarlık oluyor.halbuki bu bir ihanet!kendi dilim varken neden başka dilleri konuşayım ki? çok güzel bir şiirdi.kısa ve öz; anlayana büyük söz...;) kaleminiz daim olsun...tebrikler kocaman...
o yes diyecen
okey diyecen
may gat diyecen
şit diyecen
kaybolup gidecen.
Sanırım sonumuz böyle olacak...Türkçe bu kelimeler yüzünden kaybolup gidecek...Sahi içinizde bu kelimelerin ne anlama geldiğini bilen var mı ? Yani yarı Türkçe yarı ecnebice yazılan bu kelimelerle oluşan cümlelerden anlamlı bir cümle çıkarabilen var mı ?
Güzel bir konuya el atılmış..Kalemin daim olur inşallah...