Rahmetli Anama, Babama, Dedelerime, Amcalarıma kısaca tüm geçmişime özlemle..
Kabirleri nur ile dolsun,
Mekanları cennet olsun..
.
Köyüme uğradım yıllardan sonra Geçmişin özlemi yürek yakıyor.. Ömür denen uzun yollardan sonra Gelmiş sonbaharlar yaprak döküyor Geçmişin özlemi yürek yakıyor.. . Bir tike saadet kalmış orada Nice mutluluklar varmış burada Çocukluk günümüz durur şurada Kapıyı açmış da anam bakıyor Geçmişin özlemi yürek yakıyor.. . Bir yalnızlık var ki yırtar yüreği Kala kalmış orda kazma küreği Bir zaman yapılmış ekmek böreği Tandırın içinde misler kokuyor Geçmişin özlemi yürek yakıyor.. . Köyümü görünce Anamı andım Bir duvar dibinden gelecek sandım İçim burkuluyor yandım da yandım Allah’ım düşünmek boğaz tıkıyor Geçmişin özlemi yürek yakıyor.. . Benim köyüm örneklerden bir tane Terk edilmiş Anadolu’m virane Kapısı kilitli bilmem kaç hane Kızılırmak olmuş zaman akıyor Geçmişin özlemi yürek yakıyor.. . Bir sancı vurur ki yaman mı yaman Boğaz düğüm düğüm ölüm el aman Asma Tepesi’ne ağıyor duman Hüzünlü havada şimşek çakıyor Geçmişin özlemi yürek yakıyor.. . Bizim köy nedir ki taş ile toprak Birkaç tane ağaç biraz da yaprak Toprak taşa değil yaşanmışa bak Anan baban deden öne çıkıyor Geçmişin özlemi yürek yakıyor..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çağrışımlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çağrışımlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustam ara ara yazıyorsun şu sıralar özlettiriyorsun kendini yine harika bir şiir yansımış yüreğinden satırlara zevkle okudum tebrik ederim ustamı saygılar sunarım esen kal
Canım dostum. Sen sadece somutun değil, soyutun da mimarısın. Sevginin mimarı. Geçmişin mimari. Özlemin mimarı. Hangi kiriş nereye konur bildiğin gibi, hangi sözcük nere de kullanılır onu da çok iyi biliyorsun. Ahh... dostum ahh... Köy deyince bir başka çarpıyor yüreğim. Aldın götürdün yine beni eskilere...Selam, saygı muhabbet Canların canı...
Gönüllere akan şiiri tebrik ederim…
Şiir yaşamdır… Şiir hayattır…
...................................................Saygı ve selamlar..