Araştırır yazarım benimki de tez Birden bire nasıl yükseliyor alçaklar Milyon dolar tablonun üstündeki bez Oyun içinde oyun bilinmez verkaçlar.
Bilirkişimiydi uzayıp gitmiş bazıları Bir kaç kukla oynatır yalancılar alkışlar Gafletle harcamışız yazı,kışı,baharı Sağ gösterip, sol vuruyor melunlar.
Şu para bir şahsiyet imzası olsaydı Kim kaç para ediyormuş bizde bilirdik Kimi değer kaybedip, kimi kazansaydı Çamurdan heykelleri elbet görürdük.
Sineğin vızıltısı çok öncedende vardı Sen onu tepende görünce farkettin O çakallar çok sever dumanlı havayı Sen onu masum kurdamı benzettin.
Herkesin bir doğrusu var bencileyin Öne çıkan yüzsüz üstün sayar kendini Edebinden susanı birazcık inceleyin Görün meydanı boş bulan edepsizi
Alçaklara kıran vurdu bizmi görmedik Yükseklere mesken tutanlar bellidir Yeryüzü cenneti de biz mi sevmedik Kime cennet,kime cehennem bellidir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bellidir.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bellidir.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
________________________________Selamlar