(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARBEYAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARBEYAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zerre kadar leke olsa gözükür, Üstünde libası karbeyaz ise. Yüreği kararmış olan ey sizler! Elbiseniz çok sıkar, beyaz ise...
kalblerde allah korkusunu yoksa, bir baca gibi kurum baglamissa yürekler iffet ar,namus,ayaklar altinda ise,riyakarlik sahtekarlik diz boyuysa.bu dünyada giydikleri elbiseler ahrette dar gelecek,kurum baglayan yürekleri ile nede toprak kabul etmeyecek,zira bembeyaz kefen bile dar gelecek kömür gibi yürekle cehennem onlari bekleyecek,ancak,harami,helali,namusu,ari,yalani riyasi olmayan bir müslümanin kalbi bembeyaz lekesiz bir gül gibir ve allahütala cennetle mükafatlandirir,ey icleri kurum baglayan insanlar tövbe edinki sizde cennetin kapilarini ayaralayin ruhunuzun pasini silinki bembaz örtüye layik olun,hocam kendi bilgimce birseyler yazmaya calistim,hatalarim olabilir af ola bu güzel anlamli dörtlük icinde kutlarim kaleminizi,allahin selami hepimizin üzerine olsun,saygilarimla..
berrin stammer tarafından 6/2/2008 1:06:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
berrin stammer tarafından 6/2/2008 1:30:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
berrin stammer tarafından 6/2/2008 1:42:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zerre kadar leke olsa gözükür, Üstünde libası karbeyaz ise. Yüreği kararmış olan ey sizler! Elbiseniz çok sıkar, beyaz ise, ..................... başarılar hocam kutlarım
Zerre kadar leke olsa gözükür, Üstünde libası karbeyaz ise. ========================= Beyaz lekesiz şeffaf ve berrak bir yaşamdır namus.. Kısa ,öz ve etkili .. Tebrikler Hocam. Aydından selamlar ..
saygılar