sevgi pak gönüllerde huzur dolu bir gölge saygı da ruhumuzda nadir olan bir nimet nanköre göre vatan her daim tutsak bölge gitti gitmesine de olmaz Mehmet ganimet ----ettiğin biçeceksin sen habis bir alçaksın ----bin pişman oluşta da yerle bir olacaksın
ihlas dolu bir gönle girmez ki pis ihanet şahadet şerbetiyle can sunan nice can var Mevla’m ezelden beri vermiş bize merhamet Hakk’a baş koymak için nice Mehmetler doğar ---sen gaddarca döktüğün kanda boğulacaksın ---bin pişman oluşta da yerle bir olacaksın
siz korkak bir nahırsız namerttir aslın senin koy kaçıp saklanmayı mert çıkıver karşıma istersen toprağa gir isterse koksun tenin sizle hesap çok derin gel biat et marşıma ----kuru yapraklar gibi sararıp solacaksın ----bin pişman oluşta da yerle bir olacaksın
biz demir eritirken siz hepten köleydiniz kırıktı dallarınız kalben bize koştunuz biz kol kanat germesek çok önce öleydiniz elimizle beslerken süklüm püklüm hoştunuz ----cüzamlıymış gibi de gömülüp kalacaksın ----bin pişman oluşta da yerle bir olacaksın
tek kalp attığı süre elimiz hep ensende canlar Hakka fedadır göreceksin elbette cehennem közü gibi bitmez ki cürüm sende akıttığın kan için düşeceksin illette ----Mehmet’in pak elinden son dersi alacaksın ----bin pişman oluşta da yerle bir olacaksın
ismin anmak bir züldür şehidimin ardından zulmün iblisi geçti gidip de sil kütükten gel de teslim ol bitsin kim korkar ki gardından hemen dön ar edebe hayır yok o sürtükten ----yine eskisi gibi özün bırakacaksın ----bin pişman oluşta da yerle bir olacaksın
insan bu azar durur kâr’da tozar kudurur elbet ki insan fani Allah verdi bu canı çıktın gitti menzilden hak önünde su durur gelin de kardeşkardeş durduralım bu kanı ----kul hakkından dolayı günaha dalacaksın ----bin pişman oluşta da yerle bir olacaksın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- Gelin de kardeş kardeş durduralım bu kanı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
- Gelin de kardeş kardeş durduralım bu kanı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ismin anmak bir züldür şehidimin ardından zulmün iblisi geçti gidip de sil kütükten gel de teslim ol bitsin kim korkar ki gardından hemen dön ar edebe hayır yok o sürtükten ----yine eskisi gibi özün bırakacaksın ----bin pişman oluşta da yerle bir olacaksın
insan bu azar durur kâr’da tozar kudurur elbet ki insan fani Allah verdi bu canı çıktın gitti menzilden hak önünde su durur gelin de kardeş kardeş durduralım bu kanı ----kul hakkından dolayı günaha dalacaksın ----bin pişman oluşta da yerle bir olacaksın...
İhanetin çemberini mutlaka kıracaktır bu millet.Güzel bir anlatım,tüm gerçekleri bilince insan rahatsız oluyor Hocam,yüreğinize sağlık.Tebrik ederim.Selam ve saygılarımla..
Eyvallah değerli usta Allah sevgisi olmayan da, hayvan, doğa sevgisi, hayvan ve doğa sevgisi olmayanda insan sevgisi olmaz Ki onlar Cehenneme giderken, yakıtlarını yanlarında götürenlerdir Kutladım değerli dostu ve eserini Gönlün abat olsun Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Dökülen kan emperyalizmin çarkını döndürüp kar hanesine artı yazacaktır anlaşılan. Kalemin günün analizini yapıp neşter olur yaraya inşallah. Saygılar.
Yüreğinize sağlık değerli kalem şiirlerinin ve yüreğinin esintisi daim olsun.. sevgi dolu yüreğinizden sevgiler eksik olmasın.. Gönülden kutluyorum değerli kalem nice güzel eserlere.. Sağlık afiyet esenlikler diliyorum ..
Hakarete hakaretle... Öfkeye öfkeyle... Yalana yalanla karşılık verirsek , bizimde bunları yapanlardan br farkımız kalır mı?
Denilir ki, "neye nasıl bakarsanız, o da size öyle bakar" Bu sözü aklımın bir köşesinden asla çıkarmam!
Bir kitapta okumuştum, “Defosuz insan beklentisinin, sadece hayalperestlik değil, aynı zamanda haksızlık olduğunu erken anladım. Sevdiklerimi en ufak kusurda defterden silmenin, bir daha asla demenin, kimsenin masum olmadığı bir çağda, kasvetli bir yalnızlığa yelken açmak olduğunu fark ettim." Diyordu yazar. Ne kadar doğru sözler değil mi?
Sözün kısası Üstat! Bizler böyle bir dünyada yaşamaktan artık çok yorulduk. Bu yorgunluk, kendisini saygısızlık, dikkatsizlik, hazımsızlık, düşmanlık, duymamak, dinlememek, görmemek, ciddiye almamak, emeğe hürmet etmemek olarak gösteriyor kendini bize...
Gelin Üstat, sizinle bir oyun oynayalım... "Dürüstlük!" Çok değil birkaç dakikalığına... İnandığım ve kabul ettiğimdir ki; kusurluyuz, belki de bu yüzden hep başkalarında kusur arıyoruz.
Uzun maziden güne kadar ışık tutan şiirinizi ibretle ve taktirle okudum.Biliyoruz ki Türkiye'mizin dünyadaki emsalsiz ve çok önemli konumu, pek çok aç köpeğin mide gurultusunu arttırıyor, yer altı ve üstü zenginliklerimiz, bazı komşularımızın binsekizyüzlerden bu yana devam edegelen sıcak denizlerden Afrika nimetlerine ulaşma politikaları yüzünden; bulunduğumuz dertlerin görünen yüzü olarak uzayıp gitmekte ve hattâ bu yönden de uzayıp gideceğe benzemektedir.Ayrıca artık gerek bizim doğu'muz, gerekse arap petrolleri ile olan gizli ilişkilerini birkaç yıldır aşikâre çıkararak asıl yüz ve maksatlarını ortaya koyup başımıza işler çıkarmağa yönelen "Stratejik Dostumuz" Amerika da şimdiden sonra bir büyük düşman olarak karşımızda görünmektedir."Türk'ün derdi hiç biter mi?" gerçeği üzerinden hareketle; her zaman güçlü ve savaşa hazır durumda olmak zorundayız.Bizi bu düşüncelere de sevkeden değerli şiirinizden dolayı tebriklerimi ifade ile gözlerinizden öpüyorum...(Aksakal)
Hakikatten haberi olmayanlar Hak ne diyor,anlamadan gittiler Hak aşkıyla,yönünü bulmayanlar Hak huzura varamadan gittiler ------------------------------------- ------------------------------------ Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri Ve bu güzel şiiri yazan usta şairi Tebrik ediyorum ÜSTADIM
Kaleminiz hiç susmasın Her daim hakikati yazsın Okuyanlar feyiz alsın Hakikat yolunu bulsun___İNŞALLAH
Sevdalı duyguların coştuğu bir gönülle kaleme alınan şiiriniz enfes... Beğendim... Şiir sevdik, şiir yazdık, şiir okuduk... ...................................... Saygı ve selamla.
Kaleminize yüreginize sağlık maalesef sözün bittiği yer ne diyelim Allah herkese hidayet versin herkesi merhametle vicdanını sıvaşlasın kardeş kardeşin düşmanı olmuş bu zamanda artık kalem tutan elleriniz dert görmesin.
Kaleminize ,gönlünüze sağlık. Harika bir şiir olmuş Akıcıydı anlamlı duygular yüklüydü En şaheser mutluluklar, en mümtaz duygular gönlünüzden hiç bir zaman eksik olmasın. Saygı ve hürmetlerimle.
İhanet, cehaletten gelmiyorsa... Kesin menfaat vardır, çıkarı için yapılıyordur... Bu bir "alışkanlıktır!" El elinden yal yiyen "itin" hesabı! Ne yapsan, huylu huyundan vazgeçmez, soyuna çeker....
Durum bu... Her devirde emperyalizmin kucağına oturacak, zamana göre Fransa, İngiltere, Rusya, ABD efendisi olacak, parayı, silahı onlardan alacak, yaşadığı, sığındığı toprağa, vatandaşı olduğu ülkeye ihanet edecek! Irak, Suriye, İran, Türkiye... Çok açık örnek... Sanırım oyun bitecek.. Ders aldıysak!
zulmün iblisi geçti gidip de sil kütükten
gel de teslim ol bitsin kim korkar ki gardından
hemen dön ar edebe hayır yok o sürtükten
----yine eskisi gibi özün bırakacaksın
----bin pişman oluşta da yerle bir olacaksın
insan bu azar durur kâr’da tozar kudurur
elbet ki insan fani Allah verdi bu canı
çıktın gitti menzilden hak önünde su durur
gelin de kardeş kardeş durduralım bu kanı
----kul hakkından dolayı günaha dalacaksın
----bin pişman oluşta da yerle bir olacaksın...
İhanetin çemberini mutlaka kıracaktır bu millet.Güzel bir anlatım,tüm gerçekleri bilince insan rahatsız oluyor Hocam,yüreğinize sağlık.Tebrik ederim.Selam ve saygılarımla..