Vatanımın sevdası, bir başkadır bu canda Şehid kanını yerde, bırakır mı Türkiye’m! Hesap sorar devletim, sağ koyar mı vatanda Sana can verenleri, bas bağrına Türkiye’m!
Göğsümü siper eder, düşersem yola dönmem Allah yar der yürürüm, volkan olurum sönmem Ezan olurum dinmem, bayrak olurum inmem Sana can verenleri, bas bağrına Türkiye’ m!
Tek canım kurban olsun, bu cennetvatanıma Vatan bağrında yatmak, yakışacak şanıma İsterim şehit olsam, sarılsam bayrağıma Sana can verenleri, bas bağrına Türkiye’m!
Dalgalansın göğümde, al-yıldızlı bayrağım Bitmez yiğitler bizde, şehit kokar toprağim El açtım VATAN için, sönmez dua çerağim Sana can verenleri, bas bağrına Türkiye’m!
Canda VATAN canan da, demeyenden ırağım Baş koydum toprağına, hain biçsin orağim Vatan bayrak ezansız, olmaz asla durağım Sana can verenleri, bas bağrına Türkiye’m!
Bin doğar bir ölürüz, şehidin var Türkiyem! O maşa hainlerden, çok çekti benim ülkem Hain bitene kadar, savaşmak benim ilkem Ana k u z u l a r ı n a, aç b a ğ r ı n ı Türkiye’m!
5 /10/ 2018 Melek Tiryaki
Terör belasını başımıza saranların bu belayı ziyadesiyle başlarına sar Allahım! Kahr-u perişan et ülkemin üzerine oyun oynayanları... Amin amin inşallah amin.
ALLAH ÜLKEMİZE VE ŞEHİDİMİN SEVDİKLERİNE SABIR VERSİN! MEKANLARI CENNET OLSUN! YARALI ASKERLERİME ŞAFİ ADINLA ŞİFA VER YARABBİM! ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA CAN VERENLERİ; BAS BAĞRINA TÜRKİYE'M! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA CAN VERENLERİ; BAS BAĞRINA TÜRKİYE'M! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vatan sevdası tavan yapmış son dörtlükte söylediğiniz gibi bir ölür bin diriliriz kutlarım yürekten Şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum ailelerine sabır diliyorum Duyarlı yürek sesiniz var olsun saygılar...................
Duygu yüklü şiir okumaktan haz ve keyif aldım…
Beğendim…
Şiir sev, şiir yaz, şiir oku...
...................................... Saygı ve selamla.