HAÇLI BUDUROsmanlı’nın artık, yok oluş savaşı, Bütün cephelerde, yıkılış telaşı, Dokuzyüzonyedi, yılın son günleri, Sona yaklaşmıştı, dünyanın dalaşı. Haber Filistin’den, hem de bomba gibi; İngiliz Sina’nın, son savaş galibi. Kudüs-ü Şerif de, ellerine geçmiş, İşgalci İngiliz, General Allenbi. General der; Selahaddin türbesinde, Azamet ve haşmet, var imiş sesinde; “Ey dünya duy beni! Kudüs artık bizim, Elimize geçti, haçlı darbesinde!” İbrettir, yastayken, tüm müslüman dünya, İngiliz-Fransız’la, tam arka arkaya, Bayramlar etmişti, Kudüs düştüğünde, Müttefikimiz ve, dostumuz Almanya... 07.08.2005 |
Azamet ve haşmet, var imiş sesinde;
“Ey dünya duy beni! Kudüs artık bizim,
Elimize geçti, haçlı darbesinde!”
İbrettir, yastayken, tüm müslüman dünya,
İngiliz-Fransız’la, tam arka arkaya,
Bayramlar etmişti, Kudüs düştüğünde,
Müttefikimiz ve, dostumuz Almanya...
Haçlılar 1096 yılında başlayıp 1291 yılına kadar süren seferleri insanlığın yüz karasıdır. (Kaynakça: Fuad Carım Tarihin Türk’e Yüklediği Çetin Görev. İstanbul 1965 s.35-40. Kültür Bakanlığı Kütüphanelerinde mevcuttur.)
Kudüs’ün Hıristiyanlarca ele geçirilip, Türklerin katlediliş tarihi 12 Aralık 1098’dir.
Haçlılar bu yaptıkları yetmiyormuş gibi birbirlerini 100 sene harpleri süresince vahşice öldürülüp, kanlarını içmişlerdir.
Avrupalıların Amerika’yı keşfettikten sonra yerlilere yaptıkları Türklere yaptıklarının aynıdır. Değerli araştırıcı David E. Stannard “Amerika’nın Soykırım Tarihi. Gelenek Yayıncılık, İstanbul 2005” isimli kitabında Avrupalıların vahşetini anlatmaktadır.
Atatürk “Atatürk’ün Eserleri Kaynak Yayınları, 1 - 17” muhtelif sayılarında Sevr Antlaşmasından sonra Avrupalıların Anadolu’da yaptıklarının tam bir vahşet olduğunu belirttikten sonra “Haçlı” deyimini sık, sık kullanmaktadır.
İsmet İnönü’de Başbakanlık döneminde zaman, zaman Avrupalılara karşı Haçlı tarihini kullanmıştır.
Sonuç olarak İstiklal Harbimiz Haçlılara karşı kazanılmış bir zaferdir..Prof. Dr. Gürhan Çağlayan
Ben bir iki kelime ekliyorum hocam,müslüman müslümanin arkasinda olsaydi simdi dünyanin hakimi olmustu,malesef biz hiristayanlar kadar olamiyoruz,adam birlesip toplu devlet kuruyor,biz müslüman toplumu avrupanin pesinden kosup yagcilik yapiyorlar,müslüman müslümanin kuyusunu kaziyor buda beni cok üzüyor,tebrik ederim hocam güzel kalemini,sevgi ve saygilarimla..
berrin stammer tarafından 6/2/2008 1:44:42 PM zamanında düzenlenmiştir.