Unutamadım Unutmaya çalıştıkça daha çok sevdim Rafa kaldıramadım sevgimi Ağladığımı göstermedim sana İçimdeki alev gözlerimdeki bakış Dinmeyen öfkeydi yüreğimde .
Yeter gelme üzerime Bu aşk bir beden büyük geldi bize Umudum çağırıyor çok uzaklardan Israr etme kalmam için .
Hiç sevmem vedaları Son sözümü söyledim Suskunluğun en güçlü silahındı Yüreğindeki buzlar çözülecek seninde Sıcaklığından gözyaşlarının .
At yüreğinden anlamsız korkuları Bırak pencerenden bahar girsin içeriye Kelebekler konsun çiçekten çiçeğe Canımı daha fazla acıtmayacağını bilsem Olanların hepsini unutacağım .
Bir gün özlersen Acırsa seninde yüreğin Umarım geç kalmış olmazsın Güneşin doğuşunu beraber izlemek için Gidiyorum Haber vermeden veda etmeden sana Gözlerimde iki damla yaş Üşüyorum ! Derin sessizliklerin acı çığlığı içimdeki Bir daha görmeyeceğiz belki de birbirimizi Ama ben bir umut Bekleyeceğim kuytu yalnızlıklarda seni
Ağladığını görür gibiyim Fotoğraflarıma bakma daha çok üzülürsün Günlüğüne yazma ne çok sevdiğini Şiirlerinde geçmesin adım Gülüşüme aşık oldun ya benim Bak artık gülmüyorum ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.