Bak dostum. Bazen kadere inanmak lazımdır. Ben! Yıllarca hüzünleri doldurdum yüreğime Kışları yaşadım bahar yerine Öksüz çocuk oldum, kırdım boynumu Bezen! Kendimi feda ettim, yüreğimdeki sevgiye. Ya sana ne oldu bu isyanın kime?
&&
Bak dostum. Yaşamadım, şöyle güzel bir gün Bir ömür kaybettim gönül sevdiğine dargın. Baktım olmuyor. Bıraktım kendimi kaderin ellerine Koy verdim yağmura taşkınlara sele Esen rüzgârlara Savruldum durdum, kuru yaprak misali hayat mecrasında Ya sana ne oldu senin bu isyanın kime?
&&
Bak dostum. Hayat tiyatrosunda mutlu yüzleri oynadım Ben. Günü geldi sevdim. Günü geldi sever gibi göründüm. Aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık dedim Yine’ de yaranamadım kimselere. Ya sana ne oldu, senin bu isyanın kime?
&&
Bak dostum! Bazen isyan ettim, köleliğe başkaldırdım. Aylarım yıllarım geçti sürgün. Dolaşmadık bir yer kalmadı, memlekette Sonun da zararlı çıkan ben oldum. Hayat kavgasından yenik çıkan ben oldum. Pes ettim. Eğdim boynumu, oturdum yere. Ya, sana ne oldu, senin bu isyanın kime?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İsyanın kime şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsyanın kime şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bahattiin KARAOÇ’A rahmet diliyorum…
Huzur şiirdedir…
_______________________________Saygı ve selamlar..