yâr, zerresi yak/ar kaf dağının bülbülü özlerin özü yaz/ar çak/rasının yediside yedi tepede bin yaprağın binide mor aç/ar başına baş koyduğum kara geceden çıkıp yola beş kuşak önde yedi renk parlar yak Ra’nın ışığı az kalsın çak içimden hiç çıkmasın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çak/Ra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çak/Ra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yâr, zerresi yak/ar kaf dağının bülbülü özlerin özü yaz/ar çak/rasının yediside yedi tepede bin yaprağın binide mor aç/ar başına baş koyduğum kara geceden çıkıp yola beş kuşak önde yedi renk parlar yak Ra’nın ışığı az kalsın çak içimden hiç çıkmasın.
güneş hep yak/ar.
harika anlamlar yüklü bilgece dizeler.. tebrikller ressam bilge şair tebrikler... sevgi saygı selamlar..
( Ra, Mısır mitolojisinde güneş tanrısıdır....Güneş Ra'nın sembolüdür..
Sahasrara Çakra (Taç Çakrası): Kafatasının en üst noktasındadır (sahasra: bin; ra: taçyaprak).... Etkilenen organlar: Beyin, sinir sistemi Etkilenen salgı bezi: Epifiz bezi Renk: Mor; bin taç yapraklı çakra....)
yâr, zerresi yak/ar kaf dağının bülbülü özlerin özü yaz/ar çak/rasının yediside yedi tepede bin yaprağın binide mor aç/ar başına baş koyduğum kara geceden çıkıp yola beş kuşak önde yedi renk parlar yak Ra’nın ışığı az kalsın çak içimden hiç çıkmasın.
Kalem...
Şairin dilinden ses vermiş
SAYGILARLA