bir el uzatışı kadar mesafedeyken niçin ki sen hep bir fizan kadar uzaktasın gönlünün özlemle fışkıran harareti kalbimi yakışta da kül ederken neden ki hep aramıza aysbergi sokarsın
bozuk bir düdük gibi kaldım kıskaç ve kördüğüm duyguların içinde nice beyin-sizlerle beni yarışlara soktun da keşkek gibi kızarış ta da bozardım sen ne çabuk unuttun da gitti duygularımın seli dolgun nar bile meraktan çatlardı be akılsız deli
özünü bir uzatıp da bir de geri çektin seyir temaşa ile aşk olsa idi mırnav et tüccarıydı
içimin deryasına bir türlü de sen girmedin ne yazık ki ya o salak beynin o kör nefsinin avantasına mahkum ya da o şipşak ve zirzop yüreğin menfaatlerinin görkemine dayanamadı
o lafların var ya her biri bir ok gibi hedefini bulsa şan ve şöhretin olurdu be zalim
sen iyi bilirsin ki donuk yüzlü olanın içi hiç ısınmaz geçen delişte geçti de o katı yüreğine muhkem bir tımar da versen sonra pişmanlıklarının kabasını da alsan nedense sen bir türlü öğrenemiyorsun sevgi nedir vefa ne emek nedir ve de güven ne bu alçak kalleşliğinle sevgi ve aşk postunda da bağdaşı sen kuramazsın
eh ne yapalım bu kadarmış nasibimin payı ne sen keşfedebildin aşkı ve sevdayı ne ben sunuş şeklinle olabildim bahtiyar kaça kaça elbette ki yoldan ve de izden çıkacaksın sen ne nankör bir meret’sin ki herkese de avuç açarsın sana el atıyla da vuslata asla gidilemez dememiş miydim
hiç öyle bozuluşta da hayıflanma sen istedin böyle olmasını kötü emelim bende de hiç suç yok sen aşkımı bir oyuncak gibi saçar isen her kötü davranışını da yermiştim şimdi var da git işine sana ergin olana eçhellik de yakışmaz demiştim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- BİR NEFESLİK AŞK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
- BİR NEFESLİK AŞK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminiz hoş olsun… Sunulan düşündürücü ve ders alınması gereken dizeler… Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz... ..................................... Saygı ve selamlar..
" sana el atıyla da vuslata asla gidilemez dememiş miydim" bu söz şiirin can damarı.sayfalar dolusu açılımı yapılsa, yine de bir yanı eksik kalır.sözün ana teması,kısaca, aşk yürek ve emek ister.her şeyden önce, karşılıklı özgüven ve özveri gerektirir.kendi özgücüne güven sağlayan, kendi yapısına bel bağlayan, tutarlı dizeler.sevgiyle.
Şiir yazmak gönül işi Şair duygulu kişidir Şiir kalpte bir göz yaşı Aşkın manevi aşı'dır...
Bu güzel duygu yüklü şiiri Ve gönül dostu usta Şairi Canı gönülden tebrik ediyorum Değerli ÜSTADIM Kaleminiz susmasın Her daim hakikat yazsın Başarılar diliyorum
hiç öyle bozuluşta da hayıflanma sen istedin böyle olmasını kötü emelim bende de hiç suç yok sen aşkımı bir oyuncak gibi saçar isen her kötü davranışını da yermiştim şimdi var da git işine sana ergin olana eçhellik de yakışmaz demiştim…
Aşk'a güzel bir serzeniş... Akıcı bir anlatım,yüreğinize sağlık hocam şiirlerle kalınız.
Aşkın tek taraflı olma hali. Aşkların da en zoru. Emeklerin gayretlerin beyhude olduğu. Ama gene de mücadele verildiği. Sonuç vuslat olmaz ama Kamil eder kalbi. Tüm bunlar içinde insan Dayanamaz yer yer Feryat eder figan eder Vazgeçemez de.
Değerli ustam. Yine aşkın feryadı olmuş dizelerinizi gönülden kutlarım. Var olun. Selamlar..
' seyir temaşa ile aşk olsa idi mırnav et tüccarıydı ' Çok beğendim bu cümleyi. Bunun gibi bir kaç cümle daha var çarpıcı olan. Şiir bütünüyle güzel . Derler ya Azap üstadım - aşkın mı var derdin var diye:) Şiir de biraz bunu anlatmış aslında. Duymak, görmek ve anlamak istemeyene ve yüreğinde sevgiden çok menfaatlere yer verenlere ne anlatsanız boş. Emeklerinize ve zamanınıza yazık olur.
Kendinize özgü anlatımınızla güzel bir şiir okuduk. Var olun.
Şiirleriniz o kadar güzel ki, hani derler ya aşkın kitabını sen mi yazdın, insanın içinden acaba üstat mı yazdı diyesi demek geliyor..Demek ki üstatlık kolay bir şey değil.. Bütün bu güzel şiirlerin doğuşu güzel yüreklerin işidir.Yüreğinize emeğinize sağlık tebrik ediyorum üstat saygılarımla..
Şiirleriniz o kadar güzel ki, hani derler ya aşkın kitabını sen mi yazdın, insanın içinden acaba üstat mı yazdı diyesi demek geliyor..Demek ki üstatlık kolay bir şey değil.. Bütün bu güzel şiirlerin doğuşu güzel yüreklerin işidir.Yüreğinize emeğinize sağlık tebrik ediyorum üstat saygılarımla..