1. Bugün günlerden İstanbul Dünkü plânım suya yattı; Sabah erken kalkıp İstanbul kazan ben kepçe Bütün gün dolaşacaktım, Topkapı Sarayı, Gülhane Kumkapı, Eminönü...
Sabah Dokuzda kalktım İkibuçuğa dek yattım Tur sonu yorgunluğu Yatak keyfi yaptım...
Çıktım otelden dışarı Toplu taşıma kartı aldım Metrobüse bindim Sefaköy’den Cevizlibağ Sonra tramvay, aktarmalı; Şimdi Eminönü’ndeyim...
Mısır Çarşısı yanında Gezdim dolaştım Bir simit, iki peynir Meydanda bir çay bahçesi Bir bardak çay söyledim Kesmedi, ikinciyi içiyorum Sanki evimin önündeyim Karşımda Galata Kulesi Dilimde bir melodi; "Saat Beş yoksun!"
Olsun, biliyorum geleceksin Dizgininden boşanmış Atlar gibiyim şimdi Martılar uçuyor Haliç’ten Ve sen gelirsen Ölebilirim mutluluktan, sevinçten...
2. Kum gibi insan kaynıyor bu kent, Milyonların içinden sana aitse biri Canının can tanesi Silinir yüreğin acısı, pası, kederi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞLUĞUN GÜNCESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞLUĞUN GÜNCESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.