Sevgi fedakarlık derlerdi İşime gelmezdi Sensizliği düşünmek bile zordu Gadan alım Anladımki sevgi karşılıksız fedakarlıkmış Çekip gitmek düştü bana Sana mutluluk,bana sensizlik Yokluğunda da yaşarım seni Gül artık Senle yaşadığım her anla avunur,şükrederim, Sen gül O mutluluğum olur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi fedakarlık derlerdi İşime gelmezdi Sensizliği düşünmek bile zordu Gadan alım Anladımki sevgi karşılıksız fedakarlıkmış Çekip gitmek düştü bana Sana mutluluk,bana sensizlik Yokluğunda da yaşarım seni Gül artık Senle yaşadığım her anla avunur,şükrederim, Sen gül O mutluluğum olur... Öyle diyorsun ama içinde sızlıyor. Tebrikler.
Sevgi fedakarlık derlerdi İşime gelmezdi Sensizliği düşünmek bile zordu Gadan alım Anladımki sevgi karşılıksız fedakarlıkmış Çekip gitmek düştü bana Sana mutluluk,bana sensizlik Yokluğunda da yaşarım seni Gül artık Senle yaşadığım her anla avunur,şükrederim, Sen gül O mutluluğum olur...
Çok güzel şair,çok güzel.Zaten mutluluk incinmekten korkanlara göre değildir. Sevdiğinin mutluluğuyla sevinebilmek ne büyük ve asil sevdadır seven adına...
********************TEBRİKLERİM VE SAYGILARIMLA**********************
İşime gelmezdi
Sensizliği düşünmek bile zordu
Gadan alım
Anladımki sevgi karşılıksız fedakarlıkmış
Çekip gitmek düştü bana
Sana mutluluk,bana sensizlik
Yokluğunda da yaşarım seni
Gül artık
Senle yaşadığım her anla avunur,şükrederim,
Sen gül
O mutluluğum olur...
Öyle diyorsun ama içinde sızlıyor. Tebrikler.