Bazen gökgürültüsü bazen yağmur yüzümde İnzivaya çekildim sebebsiz susuyorum Hiç bir anahtar açmaz paslı kilit sözümde Bir yudum hicran tattım kendime küsüyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜSÜYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜSÜYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Küsmek yok, biraz ara bi müddet mola vermek evet gerekiyor çoğu zaman ve hepimiz ihtiyaç duyuyoruz ama küsmek hele de insanın kendisine küsmesi cıks olmaz. Şiirler bir tür yürek boşalması madem, boşalan yüreğin yeniden dolması ve dolup mısra mısra taşması için zamana ihtiyaç var. Şahane şiirlere gebe bence bu dinlenme süreci.Şu yazdığın dörtlük buna işaret ediyor bence. Bekliyoruz. Sevgiler Hatice'm.
iyidir ara vermek bazen dinlenme demlenme artık ne diyorsan ben pek beceremiyorum demlenme olayını şiirlerde de dinlendim geldim :) hala da dinlenmeye devam...
döndüm ama iznim bitmedi üç beş gün daha bir yerlere gidebilirim doyamadım gezmelere :) yazdım şiir hemde bu gece dumanı üstünde üç beş daha yazdım da duruyorlar bir köşede garip garip :)
Yüzüme yağmur kırbaç rüzgar kılıç yarası Dilimde senelerin demlenen sükûtu sır Sanki bir Bî namazım iki cami arası Yazdığım şiirlerin tadı yok sözler kısır... Anlamlı dörtlüğünüzden esinlenerek, naçizane birkaç mısra karaladım. Tebriklerimle...
İnsanın ne kendisine ne de başkalarına küsmesini sevmiyorum. Küslük bana göre üç günlük dünyada olmaması gereken şeylerin arasında yer alıyor. Şiire ara vermek ise senin kararın, saygı duymak gerek. Bazen iyidir aralar.
Ablam beni az cok tanirsin ben kimseye kusmem kendim disinda ve bu kusmelerimne kida surmustur ki ozelden de yazdim siire az sa olsa ara verme sebebimi Baska bi neden yok inan Sevgi benden olsun sekerpareye 😘