(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hepimize Geçmiş Olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hepimize Geçmiş Olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah uzun ömür versin. Nasıl olsa yaşlıyım yaşadım yaşayacağım kadar deyip kalemi silah tutar gibi tutma. İkimizi de içeri atarlar. Beni cezaevinde bakacak kimse yok. Geride de ekmek bekleyenlerim var. Hâlimize şükür diyelim. Biraz yumuşak yazalım. Yakuphan Kılınç
Görevlerine saygı duyarım. Amacım ders vermek bir şey öğretmek değildi. Benden büyük olduğunuzu zaten biliyorum. Aramızda ki samimi yazışmaya dayanarak sizinle duygularımı ve düşüncelerimi paylaştım. Buda saygısızlık değil. Sizin eleştirilerinize her zaman açığım Halil bey. Saygılar.
BEN SENİN HİÇ GEREĞİ YOKKEN KİMSENİN TARAFINDA DEĞİLİM DEMENDEN NEREDE OLDUĞUNU ZATEN ANLADIM EVLAT...BAK BEN HEM HACI, HEM İNŞAAT MÜHENDİSİ VE HEM DE YILLARCA MHP İL İLÇE BAŞKANLIĞI YAPMIŞ BİR AMCANIM...BAHÇELİ YEMİNLERİNİ BOZDUĞUNDAN BERİ ORADAN DA AYRILDIM...SEN BENİM EN KÜÇÜK OĞLUMDAN 4 YAŞ KÜÇÜKSÜN VE BENİM SENDEN ÖĞRENECEK NE DÜNYALIK, NE AHRETLİK HİÇ BİR İHTİYACIM YOK...ÇALIŞ, HANENİ GEÇİNDİRMEYE BAK...
Vatanımızı seviyoruz diye hain ilan etmezlerse iyi. Dolarlar kimde bende bilmiyorum. İnşallah çıkarıp bozdururlar. Bende de lira yok. Yaşım 32 hâlâ borç içindeyim.
ne güzel, vatan sever gönüllere selam. dolara gelince, billahi lirayı bile bulamıyoruz dolarlar kimdeyse çıkarıp bozdursun ellerini tutan mı var? tebrikler ve selamlar...
Allah uzun ömür versin. Nasıl olsa yaşlıyım yaşadım yaşayacağım kadar deyip kalemi silah tutar gibi tutma. İkimizi de içeri atarlar. Beni cezaevinde bakacak kimse yok. Geride de ekmek bekleyenlerim var. Hâlimize şükür diyelim. Biraz yumuşak yazalım.
benim yaşım 70 evlat...vatanını sevenleri 15 yıl öncesine kadar hain ilan edenlere hiç rastlamamıştım bu yeni moda oldu...herkes hain bir bu iftirayı atanlar vatansever ama onlarda maalesef vatanın içini boşalttılar bu milletin a..na koyacağız diyenler başüstünde...bir kalemde milyonlarca dolar vergi borçlarını silebiliyorlar...neyse...zenginin malı her zaman fakirin çenesini yoruyor...bir iflas geçirdim bu 15 senelik dönemde kendi ödeyip hak ettiğim 1600 liralık bağ-kur ile geçiniyorum. şükür Rabbimin emrine ve de keremine...SA.
Vatanımızı seviyoruz diye hain ilan etmezlerse iyi. Dolarlar kimde bende bilmiyorum. İnşallah çıkarıp bozdururlar. Bende de lira yok. Yaşım 32 hâlâ borç içindeyim. Selam ve saygılar Halil bey
Ben kimsenin tarafında değilim. Kimsenin adamı da değilim. Kimsenin uzaktan kumandalısı da değilim. Bu şiirimi vatanım için yazdım. Ben vatanımın sevdalısıyım. Çünkü bu vatan da yaşıyorum.