(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül'de şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül'de şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eylül belli ki seni de hüznüyle sarıp sarmalamış Taylancım.
Ne müthiş bir ay değil mi ? Kimine göre sadece Sonbaharın ilk adımı, Kimine göre kış telaşı, Kimine göre ihtilal ay'ı, Kimine göre aşkın ve hüznün yaprak dökümü. Bana göre ise hepsi..Ve en çok da yağmura olan özlemimi dindiren bir huzur...
Kalemin her zaman ki yine yüreğini konuşturmuş. Sen hep yaz. ..
"Suyun süpürdüğü mavinin Yorgun yanıydık Ufka yakın bir yere yazılan Hikâyelerimizin son satırlarında"
Belki maviye değil, yeşile yazılmalı hikâyeler artık.. Yeşilden medet umulmalı Dağların doruğundan Ormanların yeşilinden kopup gelen, asi nehirlere.. Belki deniz yorgundur artık..
Kutlarım yürek sesinizi
sueño tarafından 9/3/2018 5:56:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gönül dostu; Yüce duygularınız kutlu ve mutlu olsun… Şiirinizin okuru bol olsun… Şiir karın doyurmaz ama gönül doyurur… .................................................... Saygı ve selamlar..
Yitik bir ülkenin
Karanlığında
Yakasız gömleklere
Asılıydı gençliğimiz
Oysa
Biliyorduk
Üşümekti eylülde susmak
Isınmaksa
Hor görülen günahlar uzak...
Kutluyorum usta......selamlar