(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHİ SENMİYDİN GELEN ..? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHİ SENMİYDİN GELEN ..? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gelmesi güzel ama gitmesi zor.... hep kalsa sevgililer yanıbaşımızda, bir ömür paylaşılsa onlarla, sadece hayallerde değil, gerçekte yaşansa tüm güzellikler. o zaman dünya bir başka anlamlı ve yaşanır olmaz mı?
Ey gönül misafirim senmiydin Hayâllerini kurduğum onca Gözyaşı,hüzün,mutluluk,acı Biriktirdiğim,hayâl evime...
Geldin,dolaştın,gördün,dokundun Yeşillerime uzandığında Mavilerimden mi korktun yoksa Hayal’ce gelip,hayal’ce gittin...
Bazen karamsar hayallere hayyalerin bile tahammül gücü yok demek ki ,hayallerde bile olsa hep yeşillerde yada pambe düşlerde kalmak istiyorlar... Güzel bir şiir - güzel bir paylaşımdı yüreğine emeğine sağlık saygıyla..
Geldin,dolaştın,gördün,dokundun Yeşillerime uzandığında Mavilerimden mi korktun yoksa Hayal’ce gelip,hayal’ce gittin...
KORKULUR MU MAVİLERDEN EY MAVİNİN EN ANLAMLI TONU ! SÖYLE KORKULUR MU ŞEFKAT DEYİL Mİ MAVİ YÜCE UMUTLAR DEYİL Mİ MAVİ SÖYLE KORKULUR MU MAVİDEN EY MAVİNİN EN KOYU TONU ..!
Hayâllerini kurduğum onca
Gözyaşı,hüzün,mutluluk,acı
Biriktirdiğim,hayâl evime...
şiirlerinizdeki tek bir cümle yetiyor bana
birikitirdiğim hayal evine
yüreğinize sağlık tebrikler...