Ey Türkoğlu gurur duy Ağustoslar bizdendir Asırlarca dünyada tarih yazan sen oldun Eziklik duyma sakın asaletin özdendir.. Oynanan oyunları kökten bozan sen oldun.. - Alparslan Malazgirt’te kapıları açmıştı Giyinip beyazları demiş ki bu kefenim Otuzbinlik ordudan yüzellibin kaçmıştı.. Zafer ver de Yarabbi toprağa düşsün tenim.. - Ya Allah Bismillah la düşüp cihad yoluna Mohaç’ın önlerinde Ağustosta coşmuştuk Nice gurur nişanı takıp iki koluna Yüzlerce yıl boyunca zaferlere koşmuştuk.. - Otlukbeli Fatih’in zaferine nişane Mercidabık düzünde Yavuz’un var izleri Kıbrıs ile Sakarya Çaldıran tane tane Titriyor at nalından Belgrad’ın düzleri.. - Son noktayı koymaya başlar büyük taarruz Hedefiniz Akdeniz diyor büyük kumandan Dünyaya ilan eder buradayız biz varız Anlatır Yunanlıya Fransız’a bir yandan.. - Ey Türkoğlu atanın mirasına sahip çık Kolay vatan olmadı kutsaldır toprağımız Duamız dileğimiz söyleriz açık açık Solmasın çiçeğimiz düşmesin yaprağımız.. - Ey Türkoğlu başın dik bahtın hep açık olsun Allah’ım bu millete zarar ziyan vermesin Seksen milyon insanın evi huzurla dolsun Diliyorum Mevla’dan kötü günler görmesin.. - Ey Türkoğlu unutma çok yoksulluk çekmiştin Otu çöpü kaynatıp yediğini unutma Çanakkale Balkan’da çok fazla kan dökmüştün Atatürk’ün gençliğe dediğini unutma.. - Suat Zobu - Tüm Milletimizin 30 Ağustos Zafer Bayramı kutlu olsun. - Ne mutlu Türk’üm diyebilene..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Türkoğlu Unutma.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Türkoğlu Unutma.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika olmus, zaferler tarihimiz böyle bir bir konu edilmis, Mohaç'in da tam yildönümü ve gerçekten de agustos aylari Türklerin tarih boyunca destanlastigi günler olagelmistir. Teknik açidan da, içerik olarakta, zamanlama olarakta hersey yerli yerince ayrintiyla seçilmis...
Şair duygulu kişidir
Şiir kalpte bir göz yaşı
Aşkın çok tatlı aşı'dır...
Tebrik ediyorum ÜSTADIM
Duygularınız hakikat üzre
Kaleminiz susmasın
Başarılar diliyorum
SELAM VE DUA İLE