ne çok alacağın varmış benden be hayat, önce gözlerimin anlamını çekip aldın ellerimden, sonra saçlarımdan gecenin siyahını, bir zerre tebessümü bile çok gördün yüzümde.. işte geldim gidiyorum, ne isteyim,ne bekleyim daha senden, bana da gülmezsen gülme artık....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tuz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tuz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel yüreğin duygularını yazan kalemi ve ses veren kelamını kutlarım... Şiir her zaman huzur verir… .................................. Saygı ve Selamlar.
hayat herkes için aynı acımasız yüzünü gösteriyor zaman zaman,inşallah mutluluklarımız çoğalsın...çok teşekkür ederim şiirlerimi okumaya değer bulduğunuz için,sevgilerimle...
Siyahından çalsada saçlarının Beyazında bir asilliği vardır duruşunda Gülüşleri çok görsede hayat Gülümseme bırakır bazen o an.... Dudaklarının kenarına
Hayata zamana sitem dolu hüzünlü bir o kadarda anlamlı bir şiirdi şairem Yüzünün hep gülmesi dileğimle. Sevgilerimle
..sağlı sollu girişmişsiniz feleğe iyi etmişiniz bu kadar da yüklenilmez ki iyi yürekli bir güzel şaire'ye ''tuz'' kadar sev bari..tebriklerim siteme..kutluyorum şiiri..
Güzel yüreğin duygularını yazan kalemi ve ses veren kelamını kutlarım...
Şiir her zaman huzur verir…
.................................. Saygı ve Selamlar.