ocukça aşk. Çocuk da severdir Kardeş gibi Ya da arkadaş gibi severdir. Evcilik oynar Karı koca olur severdir oyun oynarken. Büyür Gün olur unutur giderdir. Artık aşk yoktur.
Zaman gelir Görür çocukken sevdiğini Of çeker derin, derin içinden. Aldığı her nefes düğüm olur boğazında Çocukluğuna dönmek ister yeniden. Oysa vakit geçmiştir.
Aşkın yaşı yoktur Aşk aşktır, çocuk da olsa seven. Aşk görünce yanmaktır. Terlemektir bakışlar karşısında Hatırlamaktır. Ve! Pişmanlığa, yanmaktır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocukca aşk. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocukca aşk. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bayramların ehemmiyeti dostluk, kardeşlik ve dayanışma hususlarının en derin hislerle yaşanmasıdır. Küslerin barıştığı, buruk gönüller alındığı, sevgi, şefkat, hoşgörü hisleri en kalbî duygularla yaşatıldığı bir bayram olması dileğimle…
GÖNÜL DOSTU; AŞK BAHARDIR, AŞK BAŞLANGIÇTIR, AŞK YAŞAMAKTIR... Şiirimi okuduğunuz veya okuyacağınız için teşekkürler… ...........................................Saygı ve selamlar..