(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey Amerika şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey Amerika şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; "EY AMARİKA" isimli şiirinizi haz alarak okudum ve beğendim... ŞİİR’in huzur verdiğini öğrendik… ...........................................Selam ve saygılarla..
Sevgili hocam onlar zaten Türkün farkında oldukları için cevirmedik dolap koymuyorlar ya hamdolsun ki Allah bizimle gönlün var olsun bir ara çayını içmeye uğrarım yanına
Arayan Mevlayı da-belayı da bulur, Düşe,kalka ülke,bu dertle yoğrulur, Türk Milleti kendi yağıyla, kavrulur, Haramizadelerin başısın,Ey Amerika...
Hepsi sende değil ki,bizde de kusur, Bendini çiğneyen sele,çekilmeli sur, Geçen geçti gitti,aranmamalı küsur, Tefecilerin en başısın sen,Ey Amerika...
Dinle bak okunur,Minaremiz'de Ezan, Hile,desise ile,halkımızın içine sızan, Sevinenlere bakma,çok fazladır kızan, Siyonistlerin uşağısın sen, Ey Amerika...
Şeyhim;Derki yönelelim biz tasarrufa, Yalova-Iğdır,Sinop-Siirt,İzmir ile Urfa, Uyalım memleketçe Emr-i Bi'l Ma'rufa, Evanjelistlerin mekanısın,Ey Amerika...
Nurettin GÜLBEY Saat : 13:16 14.08.2018 YALOVA
Siyonist-Siyonizm :Yahudi milliyetçiliğini tanımlamak için kullanılan terimdir. Emr-i Bi'l Ma'ruf :İyiliği emredip,kötülükten sakındırmaktır. Evanjelist :Hristiyanlık bildirisini vaaz eden, yayan kişi.
Nurettin GÜLBEY tarafından 8/14/2018 1:43:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
"EY AMARİKA" isimli şiirinizi haz alarak okudum ve beğendim...
ŞİİR’in huzur verdiğini öğrendik…
...........................................Selam ve saygılarla..