(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyadaki bütün insanlar, biri dışında aynı fikirde ve o tek kişi karşı fikirde olsa, o tek kişinin iktidarı ele geçirip tüm insanları susturma hakkı ne kadar yoksa, tüm insanların o tek kişiyi susturma hakkı da aynı derecede yoktur.. ................................................John Stuart Mill.
ŞİİRİNİZİ BEĞENDİM....................................... Saygı ve selamlar..
gelse keşke belki de hiç gitmeyendir çağrımızın muhatabı. hele ki insan kendinden asla gidemezken. gelsin de. gelip gitmelere adanmış ömrün seyrinde neler saklı hem de. canım arkadaşımı kutluyorum hep sevgimlesin.
Evet Gülüm, o hiç gitmeyen zaten yüreğimizde oturuyor...gidenler gitse de sevgiler sonsuz. Teşekkür ediyorum güzel yorumun için. Sevgiler sana,şiir yürek.
................................................John Stuart Mill.
ŞİİRİNİZİ BEĞENDİM....................................... Saygı ve selamlar..