Ne diledin de olmadı Tanrıdan Yeter ki sen O’na yürekten inan Değişir kainat dönerken devran Her şeyi gören göz seni de görür!
Terazi var tartı var ise elbet Her şeyin vakti d/olacak elbet Gönüller bir ise dünya bir cennet Hilekârlar cehennemi de görür!
Aşk cennetcehennem sevinçle acı Kuşkuyla dökülür içine sancı Her can bu dünyada sanki kiracı Aşkla yanan gönül mumu da görür!
Gökte uçan kuştum yol bulana dek Doludizgin koştum yorulana dek Yandım da tutuştum kül olana dek Muradını alan şemi de görür!
Aşık Aktaş bil ki bir gönül eri Yalan bilir mi hiç Hak’kın neferi Doğruluk hakikat aşkın zaferi İyi güzel gören kemi de görür!
Şaban AKTAŞ 04.03.2018 - 20.28
BOŞLUKTAKİ RESİM
Ne kalemin var ne kâğıt Bir büyülü resim çizdin Yok böyle acılı ağıt Düşmüyor dilimden ezgin
Sen boşlukta asılısın Kâlbe mühür basılısın Aşkın usul usulusun Yakamozlu suda gezgin
Her köşebaşı bir anı Kâlbimin kanayan yanı Bir Uçansu çağlayanı Aşk atında doludizgin
Şaban Aktaş 02.08.2018
YERÇEKİMİ
Yollar çift yön Bir ileri bir geri Hayata benziyor Gidip geri gelmeleri Ve derler ki "Ömür biter, yol bitmez" İnsan gider, yol gitmez; Havada, denizde, karada Toprak, hem ilk hem son sırada...
Şaban AKTAŞ 02.08.2018 - 11.43
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ 29.08.2018 - ADRASAN İki yıl önce yakılmış orman arkadaki dağın bugünkü hali
SUSUZLUK
Bahçelerde susuz kalan ağaçlar Suyunu verince yüzü gülüyor, İşte işsiz garip yetim muhtaçlar Yoksulluktan aç ve susuz ölüyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN ZAFERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN ZAFERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.