Vurgun yemişim öyle dediler Ben Ben değilim artık En derinden çıkarmak için sevgiyi Ulaşmaya çalıştıkça en güzel Aşk’a Önce Derin mavide kaybolmuşum Dip akıntısına kapılmışım Daldıkça dalmışım en ulvisine Ama Hissedemedim önce olan biteni Büyülendim Çarpıldım Mutlu oldum Ben vurgun Yedim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vurgun Yedim.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vurgun Yedim.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hissedemedim önce olan biteni Büyülendim Çarpıldım Mutlu oldum Ben vurgun Yedim. yedim ben de...o Vurgunu.. yüreğinize sağlık... bir yürek daha anlattı kendini..
Vurgun yemişim öyle dediler Ben Ben değilim artık En derinden çıkarmak için sevgiyi Ulaşmaya çalıştıkça en güzel Aşk’a Önce Derin mavide kaybolmuşum Dip akıntısına kapılmışım Daldıkça dalmışım en ulvisine Ama Hissedemedim önce olan biteni Büyülendim Çarpıldım Mutlu oldum Ben vurgun Yedim.
yüreğinise sağlık güzel, keşke herkes böyle vurgunlar yese
vurgunu, büyük düşleri olanlar yerler..
düşlerinden vazgeçme..
vurguna,yasaklara,olmazlara inat....
........