Anlamı, amacı ne Dünyalık ömrümüzün?! Dünümüzden farkı yok geçen her günümüzün; İş, eğlence, dinlence, bir de mecazen sevda, Topla, çıkar, böl ve çarp, sonuç elde var hüzün...
DİK ÖLÜM
Kendi gündemimizi belirlerken habire, Yad algı oklarından sine hep yara bere; Öze dönüş cenginde ölsek gam değil amma, Dik gömmezlerse hayıf, nâ’şımızı kabire...
AY ÇEKİMLİ
Fiyaka met-cezirine güdümlü de basireti, Suret perdesinden sebep güneşe hasret sireti; Şipşak öz-çekimleri de özün özüne duyarsız, Onca resme tek çerçeve, aysar meşrep esareti...
* Siret: Bir kimsenin iç yüzü. * Aysar: Ayın halleri gibi değişken huylu.
UZA-DOYUM YALNIZI
Kuzguna göre değil narin eda gül dalı; Dengi bülbülü bekler, yazgısıdır masalı; Gece çilekeşinden uza-doyumlu gonca, Gündüzleri tek dostu gölgesiyle kavgalı...
BALA-CANLAR
Dizeleri demlerken kalemin esin burcu, İçimizde ukdedir okura gönül borcu; Doğum sancılarına katlanmak zor olsa da, Şükür, beş dörtlük daha, Gül Dağından taburcu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL DAĞINDAN ESİNLER - 30 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL DAĞINDAN ESİNLER - 30 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygularımı yazmadan geçemedim. Yüreğinizin sesini mükemmel yansıtmış sınız Duygular berrak ve satır geçişleri mükemmel ve yürek sesi özgürce dizelere dökülmüş, kutlarım.Mutluluk ve sağlık dileklerimle... Selam ve saygılar...