sizleri unuta bilmek ne mümkün hilal kaşlı yıldız misali siz çekilmişken göklere işlemişsiniz yüreğimize emsalsiz özlerle bir ok gibi fırladınız yayınızdan saplandınız küffarın göğsüne çakmak çakmak gözlerle bu vatan var oldukça sizleri unuta bilmek ne mümkün...
tüm kafirler birlikti Noel kutlar haliyle bu vatana göz koydu dürttü haçlı eliyle çok emindi kendinden galibim misaliyle __Türk’ü kale almadan gider gibi zafere __umduğunu bulamadı Fetö elli kefere
sizleri unuta bilmek ne mümkün canı gönülle "Resul" bile size açmışken kollarını yaratan müjdelemiş sizlere açmış cennettin kapılarını demirden dağlar bile dayanamadı ki sizlere minnettarız biz hele ki Ömer Halisdemir’lere zıpkın gibi saplandınız bizi yıkmak isteyen o kem gözlere dünya alem bilir ki hiç bir zaman bükülmeyen bileği saf mı saf çelik gibidir Türkün bu dünya durdukça sizleri unuta bilmek ne mümkün...
uçakla avlıyordu kafirlerin maşası sokaklar doldu taştı dur dedi türkün hası vicdansızca vuruldu bu milletin elası __halkım da hiç korkmadan yattı tankın altına __siper etti canını vardı şehit katına
yer etmişken kalbimizde sizleri unuta bilmek ne mümkün şahlandınız bayrak bayrak göklerde bu vatanın en kahraman erleri siniz kızıl elmayı hedef alarak koşar ülkün salalar olup çınladınız dost düşmanın kulaklarında biliriz ki şanı şerefi şehitlik mertebesidir Türkün bu vatan toprağı durdukça sizleri unuta bilmek ne mümkün...
Fetö iti sevinçten göğse haç takıyordu ülkeye utanmadan hep haber salıyordu pek emindi zaferden o baştan kutluyordu __asla akıl sır ermez Rabbim’in hesabına __hezimet nasip etti domuzun kasabına
örnek oldunuz taht kurarak gönüllerine gençliğin ecdadın da bile bile ölüme gitmedi mi daha on beş yaşında öz veri ezelden beridir şiarında var bu nadide milletin mertlik türer kanla yoğrulan her Türk toprağında bir çırpıda yok ettin de gitti hilesini o mendebur illetin korku ne bilmediniz yaratan durdukça yüreğinizde her an her yerde varken sizleri unuta bilmek ne mümkün...
bu millet hiç yılmadı mertlik kattı toyluğa Rabba sırtı dayadı canını verdi zorluğa biz şanssız gazi olduk halk koştu şehitliğe __birleşin gün geçmeden saygı duyun bu halka __aklı başa alarak düşmeyin fitne çarka
utandırmadınız ecdadın bu vatana akıttığı kanları oluk gibi kan akıtarak pür-i pak ettiniz Çıfıt’ın fesadını dalga dalga sel olup yıktınız şer odağının bendini siper ettiniz bu vatanın kurtuluşu için canları feda ettiler terettüt dahi etmeden özleriyle kendini bu dünya var oldukça sizleri unuta bilmek ne mümkün...
canlara can kattınız gök’den inmedi bayrak sizlere minnettardır bilin ki kutsal toprak bundan gayri sizlerden, habersiz düşmez yaprak __dünyaya ibret oldu şehidimin vefası __muhakkak işte budur varoluşun elası…
Şehit bir bir düşerken bu mukaddes toprağa tüm melekler koşarmış onları tez tutmaya...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Sizleri unuta bilmek ne mümkün... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Sizleri unuta bilmek ne mümkün... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Unutmamız asla mümkün olmayan o geceyi muhteşem bir anlatımla dize dize yazmış mahir kaleminiz. Rabbim bir daha böyle bir acıyı yaşarmasın ülkemiz insanına.Şehit düşen askerlerimize ve hayatını kaybeden insanlarımıza yüce Allah'tan rahmet ailelerinde sabırlar diliyorum. Duyarlı yürek sesinizi canı gönülden kutluyorum üstadım.
Selam ve saygılarımla...
Gülseren Morkan tarafından 7/19/2018 1:21:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
canlara can kattınız gök’den inmedi bayrak sizlere minnettardır bilin ki kutsal toprak bundan gayri sizlerden, habersiz düşmez yaprak __dünyaya ibret oldu şehidimin vefası __muhakkak işte budur varoluşun elası…
Şehit bir bir düşerken bu mukaddes toprağa tüm melekler koşarmış onları tez tutmaya...
Duyarlı yüreğiniz hiç susmasın değerli arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
15 Temmuz anısına son derece anlamlı bir şiir olmuş. Tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum ve ailelerine de sabır. Var olsun duyarlı yürek sesiniz üstadım, kutlarım.
"SİZLERİ UNUTA BİLMEK NE MÜMKÜN" isimli şiirinizi okudum ve beğendim... Kalemine ve gönlüne sağlık... ...........................................Saygı ve selamlar..
Sevgili dostum, şehitlerimize yazılmış enfes bir şiir. Daha doğrusu bir destan diyelim. Çok güzel muhteşem blr şiir olmuş. Tebrik ediyor yürekten kutluyorum sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Duygularımı yazmadan geçemedim. Yüreğinizin sesini mükemmel yansıtmış sınız Duygular berrak ve satır geçişleri mükemmel ve yürek sesi özgürce dizelere dökülmüş, kutlarım.Mutluluk ve sağlık dileklerimle... Selam ve saygılar...
O coşkulu duyguyu bana birkez daha derinden yaşatan,her yönüyle övgülerin en güzeline layık anlam yüklü şiirinizi ve değerli şahsınızı canı gönülden kutluyorum..Şehitlerimize Allah'tan rahmet,gazilerimize sağlık,huzur dolu günler diliyorum..
Selam ve saygılarımla...
Gülseren Morkan tarafından 7/19/2018 1:21:04 PM zamanında düzenlenmiştir.