Kısık dere sesinin duru sessizliğinde, Kesik orman dibinin kuru yaprağıyım ben. Sensiz yalnızlıkların her nefessizliğinde, Tırsık zamanlarımın kurak toprağıyım ben.
Yapraklardaki çiyin serin ıslaklığına; Aldandığım sabahın sıcak berraklığına; Dökülmüş saçlarımın zamansız aklığına; Elbette sana olan hasretimdir tek neden.
Kurumuş nehirlerde çürümüş balık gibi; Kızgın aşk çöllerinde dolaşan alık gibi; Bu sevda bu kalplere sanki fazlalık gibi; Ters yöne koşuyoruz biz durup dinlenmeden.
Gurbeti mekân tuttum, istersen mekânsız de! Ya gönül tapunu ver, ya yürek iskânsız de! Oyalama beni yar, bu vuslat imkânsız de! Ya da umudu çıkar kurduğun her cümleden.
Ben bu aşkı bilmeden meçhule götürmüşüm, Ben beni yitirmişim, ben seni yitirmişim. Ben bu aşkın uğruna kendimi bitirmişim, Sevda mı olmalıdır, her veda da kaybeden.
Dağların doruğunu kaplamış kara duman; Yaman bu çektiğimiz hasret acısı yaman; Coşari, bugün aşkı kâle almayan zaman; Dilerim bir gün alır, toprak olmadan beden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜKENİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜKENİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonu tükeniş mi olur bilemem ama şiirde büyük bir sorgulama var güçlü serzenişlerin eşliğinde...
7+7=14'lü kalıbın ve anlam zorlaması olmadan yapılan uyakların eşliğinde keyifle okunan dupduru dilli, akıcı ve duygulu bir şiirdi... Kutlarım İbrahim Bey...
oo çok da güzel olmuş başarılı çalışmanızdan dolayı kutlamamak elde değil bize bu değerli sunumu okuma fırsatı verdiğin için sana çok teşekkür ederim değerli kalem
7+7=14'lü kalıbın ve anlam zorlaması olmadan yapılan uyakların eşliğinde keyifle okunan dupduru dilli, akıcı ve duygulu bir şiirdi... Kutlarım İbrahim Bey...
Saygılarımla....