adam edemezler içimdeki enkazı ihtimali sonsuz hayal kırıklıklarımı sırf onlardan kurtulmak için, zehir olsa içerim, o zehre ayrılığı eklesem, iki kere ölüm eder muhtemelen
içimde tüm organlarım benzine bulanmış, bir tek kibritle tutuşturulmuş gibi buharlaşıyorum nefes nefes duman duman karışıyorum atmosfere
bütün aşklarla savaş halindeyim mühimmat yetersiz, menzil belirsiz… en beter terk edişleri şimdi yaşıyorum
***
artık gökte parlayan yıldızları seyrediyorum yasak elmalara müptela havva gibi pervaneler misali adem gibi her gece aynı rüyayı görüyorum cayır cayır yanıyor ruhum ...
uyan ey gönül bir katre alev yüzünden bak neler oluyor bu alemde bir katre içinde koca bir umman bak nasıl da yanıyor bir damla yağmur olup sonsuzluğa dalmak için bir aşkın ırmağında kaybolmak için
ey mecnun gibi davranan ruh ey harıl harıl yanmakta olan kalp hangi alev tutuşturmuş çırağını, hangi su söndürmemiş alevini söyle …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ruhum yanıyor... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ruhum yanıyor... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül ayrılığı sevmiyor,ayrılıklar dünyasında olduğumuzu bizde unutuyoruz,sürekli bekliyor zamanı erteliyoruz,halbu ki tek kişi gelmedik mi Dünyaya neyin nesi sanki telaşe bu nida ,, ben de anneme sormuştum,anne neden beni dünyaya getirdin bana sormadan, annemde söyledi bende sormuştum anneme oda bilmiyormuş meğer, bir bilinmezliğin çocuklarıyız demek ki,sorun burada,bu yüzden anlamaya çalışıyoruz beyhude halimizle...
ey mecnun gibi davranan ruh ey harıl harıl yanmakta olan kalp hangi alev tutuşturmuş çırağını, hangi su söndürmemiş alevini söyle … Degerli hocam güzel yüreğinize teşekkür ederim,düşünmemize sebeb oluyorsunuz..Sag olun var olun..Kolaylıklar dileğimle..
GÖNÜLLERDE YAŞAYAN ŞİİRLERDE VE SİZDE SAĞLIKLI ÖMÜRLER DİLERİM...
............................................ Saygı ve selamlar..