Seninle, sevda yolculuğunda , Nice uçurumları aştık.hatırlıyor musun? Mevsimlerin ,sıcakla olan dansında üşüdük, Üşüdük, çünkü sevdamızın yollarında , umutlarımız kaç kez esir alındı, Kaç kez yüreklerimiz acılara gebe kaldı, Ama pes etmedik ,yenilmedik, Acıya inat ,yokluğa inat, Büyüyen bir aşk hikayesiydi bizimkisi, Ateşin suya gizlediği sevgi gibi, İmkansız heves değildi birbirimize duyduğumuz aşk, Aşktan başka,yüreğimizden öte silahımız yoktu, Engellere göğsümüzü siper ettik, mermisi çiçek olan bir silahın peşinde, Sırtımıza nice ayrılık çuvalları yüklendi, Yılmadık,kızmadık, Sustuk ve içimizdeki dulara sarıldık, Üzerimize gelen vuslat yolculuğunda fırtınaları yakmadık mı? Yüreğimizi yaslayıp,engin okyanuslara , bir su damlasına sevdamızı yazmadık mı? Bitmek bilmeyen yokuşlarda sevda hamalı olduk, Dilimizin ucunda isyanlar büyütmedik, Sürgün ettik umutsuzluk kokan satırları, Çünkü bize isyan değil,savaşmak yakışırdı, Savaştık, süngüsüz, Bu benbeyazsevdaya kan yakışmazdı, Yüreğimizden,aşkımızdan başka silahımız yoktu, Beyaz sevdamızı göklere yazmak için çıkmıştık yola, Gökyüzünden yıldızları sağıp,aydınlığın içinde yıkandık, Yüreğimize koyduk bu sevdayı, Baharların gülüşlerine ördük sevdamızı, Saatlece gözlerimizin içinde cenneti soluduk, Aşkın yüce duygularıyla nefes aldık, Yollarımıza pusular kurulsada, Aşkımızı kirlenmiş köpüklerde TÜKETMEDİK….. NİL NİLGÜN HAKVERDİ(NİLTÜRK)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her sevdanın bir hikayesi, bir masalı vardır.bu sevda yolculuğu öyle zorludur ki , en sıcak yaz gecelerinde üşürsün, zemheri soğuklarda alev alev yanarsın, yattığın yatak demir yorganınsa diken olur bazen..Bazende mumun içindeki ip gibi çatur çutur yanarsın....sevdanızı Baharların gülüşlerine örmek, gözlerde cenneti solumak, aşkı yudum yudum doyasıya yaşamak, yollara pusu kurulsada , aşkı tüketmemek .......çok hoştu.....kutlarım kaleminiz susmasın............
Uzaklardan bir çağırsan beni, kirpiklerinden düşen gözyaşlarını dudaklarımla emmez miyim ? Göçmen kuşlarla haber yollasan, karları üzerime giydirip kanayan yaralarını bedenimle örtmez miyim ? Haydi ağlama sen gül yüreklim. İmkansızlığın içinde yürüt beni. Kavuşmamız yasak olsa da yüreğinde büyüt beni.. Aldırma yalnız gecelerde suskunluğuma. Aldırma gözyaşlarıma. Sırtlarımız ayrılık duvarlarına dayansa da sevgimizi imkansızlığın içinde yaşatmadık mı ? Ayaklarımız karların altında yanarken , bir avuç güneşle “ sevdamızı “ kurak topraklarda zamansız yeşertmeyi ummadık mı ? Karanlığa inat yüreğimi yıldızlara yaslayıp sevda bozkırlarda “ umuda “ kök salmadık mı ? Haydi sil gözyaşlarını. Eğdiğin başını “ gökkuşağına “ kaldır. Bu aşka hasretin prangaları vurulsa da ….bir gün mutlakaaaa..bir günnnnn..mutlakaaa
Seninle, sevda yolculuğunda nice uçurumları aştık.hatırlıyor musun? Mevsimlerin ,sıcakla olan dansında üşüdük, Üşüdük, çünkü sevdamızın yollarında umutlarımız kaç kez esir alındı, Kaç kez yüreklerimiz acılara gebe kaldı, Ama pes etmedik ,yenilmedik, Acıya inat ,yokluğa inat, büyüyen bir aşk hikayesiydi bizimkisi, Ateşin suya gizlediği sevgi gibi, imkansız heves değildi birbirimize duyduğumuz aşk, Aşktan başka,yüreğimizden öte silahımız yoktu, Engellere göğsümüzü siper ettik,mermisi çiçek olan bir silahın peşinde, Sırtımıza nice ayrılık çuvalları yüklendi,yılmadık,kızmadık, Sustuk ve içimizdeki dulara sarıldık, Üzerimize gelen vuslat yolculuğunda fırtınaları yakmadık mı? Yüreğimizi yaslayıp,engin okyanuslara bir su damlasına sevdamızı yazmadık mı? Bitmek bilmeyen yokuşlarda sevda hamalı olduk, Dilimizin ucunda isyanlar büyütmedik, Sürgün ettik umutsuzluk kokan satırları, Çünkü bize isyan değil,savaşmak yakışırdı, Savaştık, süngüsüz,bu benbeyaz sevdaya kan yakışmazdı Yüreğimizden,aşkımızdan başka silahımız yoktu, Beyaz sevdamızı göklere yazmak için çıkmıştık yola, Gökyüzünden yıldızları sağıp,aydınlığın içinde yıkandık, Yüreğimize koyduk bu sevdayı, Baharların gülüşlerine ördük sevdamızı, Saatlece gözlerimizin içinde cenneti soluduk, Aşkın yüce duygularıyla nefes aldık, Yollarımıza pusular kurulsada,aşkımızı kirlenmiş köpüklerde TÜKETMEDİK…..SAATLERCE GÖZLERİMİZİN İÇİNDE CENNETİ SOLUDUK..AŞKIN YÜCE DUYGUSUYLA NEFES ALDIK..YOLLARIMIZA PUSULARR KURULSA DA...AŞKIMIZI KİRLENMİŞ KÖPÜKLERDE TÜKETMEDİK.....Bu final her şeyi anlatıyor.....sevgilerimle elinize sağlık.....
Umut sevda olmuş, Aşk silah olmuş yürekte, Bir nefes almış duygularınız en temizinden, Ve kurulan kalleş pusular Kırılmış bir daha Bu sevda yolculuğunda
Kirlenmiş köpüklerde ne ki? Su olmuş akan dizeler, Akıtmış... Umut sevda olmuş, Aşk silah olmuş yürekte, Bir nefes almış duygularınız en temizinden, Ve kurulan kalleş pusular Kırılmış bir daha Bu sevda yolculuğunda...
Tükenmediğini ve tükenmeyeceğini güzel bir şiirle göstermiş duyarlı yüreğiniz. Seçtiklerime ekleyerek kutluyor, saygılar yolluyorum, içtenlikle...
Derin bir okyanus gibi çekiyor içine insanı şiiriniz...Ben de aşkın gücüne ve mücadelesine bu denli inanlardanım, biraz da kendimi buldum şiirinizde... O yüzden daha bir katmerli tatlı oldu... Başarılarınızın devamını diliyorum...Saygılarımla...
http://turknil.azbuz.com/readArticle.jsp?objectID=5000000010970926
NİLTÜRK47 tarafından 6/13/2009 12:21:43 AM zamanında düzenlenmiştir.