Bilirmisin, sen eskiden köyler nasıldı Güneş tepende orakla ekin biçerdik Hiç gördünmü, kağnıyla sap taşıyanı Düven üstünde bütün gün dönerdik.
Bir görseydin, ecdada bizdeki saygıyı Ana, baba, gardaş, hep bir aradaydı Öyle bitmez tükenmez işlerimiz vardı Herkez yerini bilir, ayrı,gayrı,bilmezdik.
Bayramda, ev, ev, gezilir, el öpülürdü Yere sofra kurulunca, diz çökülürdü Buyursuz yiyenin kaşığı bükülürdü Herşey ne güzeldi sonradan kaybettik.
Hak etmeden, lokmamızı yutmadık Böyle gördük, neden diye sormadık Bizler edebi, adabı, atalarımızdan aldık Darmandağın olacağımızı göremezdik.
Anlattığım başka bir şey, tarih olmuş Şaşkınlık içindeyim, şimdi bozulmuş Geri gelmeyecek şeyler ki unutulmuş Büyüklerimize sagıda kusur etmezdik...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilirmisin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilirmisin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep MUTLU
Hep UMUTLU
Hep SAĞLIKLI
Hep HUZURLA olunuz...
..................................................... Saygı ve selamlar..