(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlıkla/yüzleşme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlıkla/yüzleşme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnızlık zor ve dost. İnsan konuşmayı bile unutabiliyor bazen. Anlamlı çok h güzel harika bir şiir. Tebrik ediyor yürekten kutluyorum sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
tanıdık bir hikaye ucundan bucağından başımıza gelmiş gibi... dik durmak hayatın he yönüne karşı ki hele aşka karşı dik durmak yürek ister cesaret ister... gözlerimi kapattım belki ağlayacaktım... ağlamalıyız bazen usta ağlayalım ki incelen insan yanımız kendine gelsin...
nefis şiirini canı gönülden kutladım usta selam ve saygımla
Bazı yüzler eski,bazıları uzak,bazı hikayeler yarım ve yalnız.Öyle işte. Yalnızlıkta; izler kalır,izler kalırsınız.Ve...eskiydi yüzü diye başlayan cümleler yalnızlığın eseridir.Şiir; boydan boya yalnızlığın cephesinde daha tehna.Tebriklerimle.Şiirle.
Anlamlı çok h güzel harika bir şiir.
Tebrik ediyor yürekten kutluyorum sizi.
Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Selamlar sevgiler.