Vurulmuşa döndüm birden kalbim yaralı, Unutamam... Bir daha bu aşkın kuralı, Rüya da olsa bulacağım elbet seni, Dayanmaz bu kalp, artık seninle ebedi.
Sen unut diyorsun gel de bana sor, Yaşanılır mı?.. Yaşanır mı diye birde bana, Kolay mı yâr... Bir kalemde yazılmış, silgi ile sil demek, Kolay mı? Sanıyorsun bu kalbi ateşe atıp ta gitmek.
Her kendini bilmez gibi sevipte yok olmak, Yok bende öyle bir aşkı yaşayıp ta kaybolmak, Ben vermişim sözümü artık seninle ebediyen, Unut diyorsun ya bana hala, ben yanarım ona...
Uzaksın bana yanında olamadım bir an ya, Senin ellerinden tutup bakamadım gözlerine doya doya ya, Yüreğim yanar, ben neden yanmayayım bu eller uğruna, İşte ben şimdi yok oluyorum bir güzel kız uğruna...
Hala, hala aklımdasın çıkaramam seni, unutamam anlasana, Sen yok olursan bende yok olurum inan buna, Haykırmak geliyor içimden kurtarın beni diye, Yok derdimin dermanı bir başka sevgiliye...
Ben seni sevdim sadece seninle ebedi, Ama istemiyorsun bu sözlerinden belli, Ben sana bağlandım bir kere nasıl ayrılayım, Sen unut diyorsun bana at bu kalbi yanan kora...
İşte ben dayanamam bu ızdıraba, Katlandım bir kere yanıldım aşkta, Şimdi sevdim, vurdu beni en başta, Bir kız uğruna bu yaşta, hasta oldum ki; ne hasta...
O gözler uğruna yanmışım ben aslında, Bir güzelliği vardı durulmaz karşısında, Eritir içimi adeta bir buz parçası gibi, işte ben böyle sevdim deli gibi, Unutamam yâr anlasana, seni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutamam Yâr Anlasana... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutamam Yâr Anlasana... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.