(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞLÜYORUM SENİ.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞLÜYORUM SENİ.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Galiba hayat iki çeşit.Birisi bizim yaşattığımız hayat ve diğeri bizi yaşatan hayat.Yaşadığımız hayatın gerçekliğinde bizi yaşatan hayt ise düşlerimiz olsa gerek , Düşlerimizde kurduğumuz hayallerimiz belki de ulaşılmaz olarak gelir hep bize. ... İnsanın umutları, hayalleri değil midir? hep bizi ayakta tutan ve umutla yarınlara bakmamızı sağlayan düşlerimiz değilmidir ?
Rüyamda gördüm seni dün gece, sokak lambalarının aydınlattığı odamda başımı omzuma yaslamış ağlıyordun.Her ikimizde gecenin sessizliğinde sanki bir birimize söyleyecek şeyleri bitirmişcesine susuyorduk öylece.Hıçkırıkların kalp atışlarıma karışıyordu,her hıçkırığında kalbim daha çok atıyordu. Dokunmak istiyordum sana dokunamıyordum. Öyle güzeldin ki omzumda. biliyormusun rüyadan uyanmaktan çok korkuyordum, hiç bitmesin istiyordum.Uyanırsam eğer seni bulamamaktan çok korkuyordum.kaç dakika, kaç saat geçti öylece hıçkırıkların hiç dinmedi........
Şimdi sen uzaklardasın, çok uzaklarda bir şehirde yüreğin bende benim yüreğimse sende. Aynı düşü görmektesin, Sakın kımıldama uyanma düşlerinden , uyanırsan eğer yooksa ben yok olurummmm....
Çok güzel bir düş şiiriydi..Düşleriniz bitmesin, kaleminiz susmasın......
Bu özlemler olmasa, bu güzel dizeler oluşurmuydu, hiç zannetmiyorum...ne kadar güzel anlatmışsınız.okudum, okudum, okudum..........sevgilerimle.ömrünle eşdeğer yaşasın kalemin, hatta senden sonrada...............
Karanlıkları ezerek seni arıyorum rüzgarlarda.. Ve sabaha kadar göğsünde, bir çocuk gibi ağlayıp sevdamı solumak, Usulca eğilip yüreğine dokunmak istiyorum…
Esen ve Mutlu Kalınız !..
Saygılarımla...