Evlerin önü bir kaç ağaç Yolda belde sokakta Bir damla su yok Her yer beton Çölleşiyor vatan Kurdu kuşu, Kedisi köpeği Ölecek susuzluktan!
Rant düşkünleri İnsafınız kurusun!
Tükendi yeşil yaprak Üstü beton demir gibi Altında toprağın Zindanda karıncalar Her yer yağma talan Var mı insandan başka Yaşayanı hiçe sayan Hayâsızca çalan?!?!
Şaban AKTAŞ 02.05.2018
AYRI BİR YOL TUTMUŞ HERKES KENDİNE
Ayrı bir yol tutmuş herkes kendine Eğri mi doğru mu yol belli değil Kimi bilim yolu kimi de dine Din iman para sağ, sol belli değil!
Yandık vallah billah; hem nasıl yandık Her yüze güleni dost insan sandık Paraya tamahtan öldü insanlık Hani Hak’ça dürüst hâl belli deği!
İnsan olan insan kafa yormaz mı Adalet hırsızdan hesap sormaz mı Acep yüce Tanrı bizi görmez mi Gerçek Tanrı kimdir kul belli değil!
Hakka inananlar çalıp da çırpmaz Yol açıp yolsuza gözünü kırpmaz Yanar döner insan sözünü tutmaz Ne ağa/bey/arı/bal belli değil?!
Yılanın başını adalet ezer Gözleri kapalı tavizsiz gezer İyiye kuyuyu kötüler kazar Kazma belli değil b/el belli değil?!
Kürek belli değil el belli değil ... Yürek belli değil dil belli değil! ... Şaban AKTAŞ 02.05.2018 12.51
Şaban Aktaş 25 Eylül 2017
DÜŞÜŞ
Üç yıl evvel ben Seksen Altı kilo iken Şimdi yaşım başım gibi Altmış İki - Altmış Üç’lerdeyim Beden nereden nereye?!
Sığmaz iken kemere, Dele dele küçüldü Kemer bitti bitecek, Eridi gitti göbek İyiden iyiye inceldi belim Kemerin deliğinden girecek!
Lastik geçirdi hatun Eski pantolonun beline Siz siz olun düşmeyin Kanser illetinin eline!
Kesti doktor, gitti üçte ikisi, Küçülünce midesi Ne ekmek aş yiyesi Ne su içmek isteği Tükeniyor hevesi Çöküyor bütünüyle Bedenin bağışıklık sistemi!?!
Yirmisekiz gün radyoterapi Yedi sekiz ay kemoterapi Hiç de kolay değil Oldukça zorlu bir süreç Kötü huylu hücrelerin Işın ile tedavisi!
Yine de çok iyiyim Daha kötü de olabilirdi "Yıkılmadım, ayaktayım" Kanseri yendim şükür Başka ne dileyeyim?!
Sağlığınızın değerini Sağlam iken bilin dostlar Temiz havada spor yapın Alkolden ve sigaradan Her türlü radyasyondan, Ruhsal ve elektriksel Yüksek gerilimden Kesin uzak durun Sebze olsun meyve olsun GDO’lu ürünler yemeyin! Kanseri durdurun!
Kötü alışkanlıkları terketmek Erkenden Ölüp gitmek kadar zor değil Sözlerimi yabana atmayın Kendinize dertler edinip Dermanını aratmayın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK İÇİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK İÇİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
__________________________Selamlar