Her gün gibi, bu günde seviyorum seni. Her gün gibi, bu gün de geliyorum ziyaretine.
Yoluma çıkıyor çiçekçi çocuk, Gözleri boncuk boncuk; Kolunda sepet, sepette çiçek, çiçekler demet demet! "Bu gün sevgililer günü amca, sevdiğine hediye et!" Diye seslendi çocuk.
Nereden bilecek çocukhasretin yaktığını; Toprağına özlemle çiçekler diktiğimi; Çiçeklerin her bahar içime aktığını; Sen gibi açtığını, sen gibi koktuğunu...
Hatırla sevdiğini dedi, dilinde siğil(!) İçimden dedim, hemen yerimden farlıyayım; İnsan unuttuğunu hatırlar, unutamadığını değil! Hiç aklımdan çıkmadın ki sen benim; Neden hatırlayayım!
Aşk;bir anlık değil; ömürlük değil. İnsan ömründen fazla sürmeli aşk; Aşkın bir ömrünü yaşadık bu yanda Ve sonra ayrılık acısı oturdu yüreğime Sen gittiğin sonda, yalnız kaldığım anda Aşkın ikinci ömrü başlayacak yakında; Çok yakında ...
Sabret sevgili, sabret! O kutsal buluşma olduğu zaman Değmese de ellerim ellerine Sevgimi koyacağım senin yerine Toprağım toprağına karışacak elbet Ben, sen olacağım harmanlanarak Karışacağız, karışacağız, karışacağız...
İki mezar üstünde iki gül İki gül dalında iki tomurcuk Yeni baharlarda açmak için biz Çiçeklerle yarışacağız
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEREDEN BİLECEKLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEREDEN BİLECEKLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..........................................................................Pascal .
.......................................................... Saygı ve selamlar..