(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hımmm anladım instgram hesabımdan senaryolarıma bakıp şiir yapanlar vardı. Bende hesabımı gizliye çekmek zorunda kaldım. Yalnız bu Türkiyeye özel bişey. Yurt dışında bunu yapacak adam yok. Yaparsada direk cezalandırılır. Zira yazılanların baha bçilmez olduğunun farkındalar.
doğrusu bir kitap hazırlığı gibi bir heves içerisine girmiş bulundum, aynı bazı şiirlerin bazı kısımlarının alınıp farklı yerlerde paylaşıldığını görünce gizlenenleri gizledim, güne gelen şiirleri de silmek zorunda kaldım. İlginiz için teşekkür ederim.
dilim kanıyor seni anarken anmazsam yüreğim kanıyor bayıldım bu dizeye...tebrik ederim aynı soruyu ben de soracaktım... şiirleri nasıl seslendirip nasıl ekliyorsunuz siteye...ben de sitenizin yeni bir üyesiyim ve şiir okumayı çok seviyorum ama nasıl yapacağım hiçbir fikrim yok? teşekkürler...
BENCE GEREK ŞİİR GEREKSE YORUM SÜPER OLMUS SESİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAGLIK. AYRICA SESLİ ŞİİRİ BU SİTEYE NASIL EKLEDİĞİNİZ KONUSUNDA BENİ AYDINLATRSANZ YENİ BİR EDEBİYAT DEFTERİ ÜYESİ OLARAK MUTLU OLURUM.TEKRAR TEBRİKLER
Çok güzel bi şiirr tebrik ediyorum...seslendirmede güzel ama şiir çok daha güzel...HEVAL.... buda bir şarkıdan.... bir can almakla insan biter mi heval kahpe kursun kalemini kirar mi heval
su dicle'nin suyu senden gecermis heval analar ogul diye icermis heval
bir ruzgar gibi hala esermissin heval su cudi'nin daglarinda gezermissin heval su munzur'un daglarinda gezermissin heval başarılar diliyorum,yüreğinize sağlık...---SILa---