Koltuklarım kavun içi, Sevgilim beyaz, Dışarıda kar vardı, İçerisi yaz...
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Koltuğuna oturayım iznin ile Buğday başağı ile yazyım beyaz Dışarda ateşin ile yaksın yaz güneşi Kilimaların serinliğinde bulasın diğer bir eşi...
Kızıl renk vermişsin kısacık şiire Yayıldı unvanın şairler ile dolu şehire Tadını katmalısın akan nehire Adını yazmalısın sen benim gibilerin yüreğine...
Kutların seni candan va yürekten Yanlış anlama beni değilim sürekten Sen sen ol, yanlış anlama kimseyi ve kiliseyi...
Mutlu ol mutluluk yolunda Sevdiğin daim olsun kolunda...
Buğday başağı ile yazyım beyaz
Dışarda ateşin ile yaksın yaz güneşi
Kilimaların serinliğinde bulasın diğer bir eşi...
Kızıl renk vermişsin kısacık şiire
Yayıldı unvanın şairler ile dolu şehire
Tadını katmalısın akan nehire
Adını yazmalısın sen benim gibilerin yüreğine...
Kutların seni candan va yürekten
Yanlış anlama beni değilim sürekten
Sen sen ol, yanlış anlama kimseyi ve kiliseyi...
Mutlu ol mutluluk yolunda
Sevdiğin daim olsun kolunda...